Vill du bytte med meg?

mammatilM&L

Elsker forumet
Hei på dere damer :)
Jeg har en gutt fra før å venter denne gangen ei lita jente. Etter å ha sett på klærne fra den kommende storebroren har jeg 18nattdrakter i str 50-56, nøytrale, blå å en rosa :p så jeg lurer på om det er en av dere som mangler nattdrakter å vill bytte med meg. Jeg mangler det meste i str 62-68 :)
Jeg ønsker meg jo rosa klær da :)
Er jo lov å spørre :)
Nattdraktene er veldig pent brukt da, ikke slitt i det hele tatt, og jeg tror alle er med fot :)

Den i rosa er uten fot, men den kommer jeg til å beholde selv da :)

Neinei. Er jo lov å spørre ;)

Skulle gjerne byttet jeg, men har samme "problemet" som deg, da jeg har en gutt fra før og venter jente denne gangen. Fryktelig mye lyseblått og "guttete" klær der altså... :p

Hadde jeg hatt noe jente klær så skulle jeg gjerne ha bytta jeg også... Men det har jeg ikke :( (mista alt av baby klær u husbrannen.. så har ikke babyklær etter noen av barna mine :( ) håper det er noen andre som har lyst :) :)

Skulle gjerne byttet jeg, men har samme "problemet" som deg, da jeg har en gutt fra før og venter jente denne gangen. Fryktelig mye lyseblått og "guttete" klær der altså... :p
Samme her

BV app

Samme her også :p

Eller, nå vet jeg ikke om det er jente jeg venter da, men har ikke noe jentetøy.

Samme greia her. :(

Hehe. Bra det ikke er bare meg som har dette problemet da :) luksusproblem egentlig :p hehe..

Back
Topp