Jeg har tenkt litt på testamente og sånn i det siste, og hva som skjer med lillemannen min dersom noe skulle skje meg. BF har aldri sett han, ei heller vist noen form for interesse for han, så jeg vil at mammaen min skal være hans verge og alt.
Jeg har fullt foreldreansvar for han.
Så jeg lurer på, hvordan går jeg frem?
Jeg har fått en mal på en viljeserklæring som jeg skal sette opp, også skal den underskrives av to vitner. Er dette noe som bør gjøres gjennom en advokat? Leste et sted at man burde tilføye i den at det var "etter anbefaling fra advokat"
Jeg vil bare at den skal stille sterkest mulig dersom det skulle bli behov for den en gang i fremtiden.
Har jeg krav på fri rettshjelp dersom dette skal taes gjennom en advokat? (har os, bt, bf som inntekt)
Takker for svar [:)][:)]
Jeg har fullt foreldreansvar for han.
Så jeg lurer på, hvordan går jeg frem?
Jeg har fått en mal på en viljeserklæring som jeg skal sette opp, også skal den underskrives av to vitner. Er dette noe som bør gjøres gjennom en advokat? Leste et sted at man burde tilføye i den at det var "etter anbefaling fra advokat"
Jeg vil bare at den skal stille sterkest mulig dersom det skulle bli behov for den en gang i fremtiden.
Har jeg krav på fri rettshjelp dersom dette skal taes gjennom en advokat? (har os, bt, bf som inntekt)
Takker for svar [:)][:)]