Vilde tilstander!!!

Bringebær

Gift med forumet
På Barnas hus i kveld!! Var babykveld der i kveld. Omg, folk var helt gale! Men fikk sikret meg denne flotte Voksi urban posen til bare 999!:) Koster jo som regel over 2000kr!
Var bare flaks at jeg fikk tak i en. Da jeg kom inn var det jo seff tomt i kurven de lå i, men heldigvis hadde ikke folk fått med seg at de hang to stk på de "vanlige" plassene innerst i butikken!:) Lykke!
ImageUploadedByBV Forum1365614398.866095.jpg

Sånn flaks da :)

Så flott:) hadde tenkt meg dit jeg også. Men lurer på om jeg skal stå opp i natt å stille meg i kø på barnashus cc vest. I morgen er det 50% til de 50 første på valgfri vare. Som ikke er bestilling!

flaks da :) skulle egentlig dit å kjøpe bilstol, men bekkenet orka ikke tanken på køøøø, så da kjøpte jeg den litt dyrere på babyshop istedet :)

Har vert og handlet selv i kveld :) ble maxi cosi carbofix med base til 1999,- og ammepute til halv pris 299,- ... veldig fornøyd med dagens handel ;) meg guuud for et slit med så mye mennsker løping og stress ja :p kjente jeg godt burde vert uten men :/

det var et bra kupp ja:) skal på barnas hus å kjøpe vårdresser til 3-åringen i morgen så spørs om det blir å sikle på noen tinytiny babyplagg/tinger også;)

Skulle vært på Barnas hus og handlet i dag jeg også, men er så langt å dra siden vi ikke har det i nærheten. Men flaks at du fikk tak i den voksiposen da :)

Huff, det var litt stressende der, ja... Jeg fikk bestilt ny vogn, har vognpose, bilstol, seng, stellebord og ammepute + en bråte med klær etter førstemann. :)

Noen av dere kloke frøkner som vet om de har vogner og stellebord på lager på barnas hus? Eller er det bestilling?

Tror de har noe på lager, men feks for vogner da så har de bare noen få farger. Stellebord har de sikkert på lager av de mest vanlige modellene. Men viss du har lang reisevei til butikken kan det jo være greit å ringe på forhånd og høre om du kan holde av eller evt at de bestiller inn slik at de får det du vil ha til når du skal dit.

Tror de har noe på lager, men feks for vogner da så har de bare noen få farger. Stellebord har de sikkert på lager av de mest vanlige modellene. Men viss du har lang reisevei til butikken kan det jo være greit å ringe på forhånd og høre om du kan holde av eller evt at de bestiller inn slik at de får det du vil ha til når du skal dit.
Tusen takk for svar:) tenkte mer på om jeg skal ta meg bryet på å stå i kø fra tidlig i morgen for å få 50%. Da bør det jo være noe man kan spare en god del på:)

Tusen takk for svar:) tenkte mer på om jeg skal ta meg bryet på å stå i kø fra tidlig i morgen for å få 50%. Da bør det jo være noe man kan spare en god del på:)

Men tror du ikke at viss du står der og vil ha 50% avslag på noe, og det bare er tilfeldig at de ikke har den tingen på lager, så får du likevel bestilt det til 50% rabatt-pris? Sånn var det nemlig på den babykvelden i kveld, de hadde ikke den vogna jeg skulle ha på lager, pga forsinkelse i bestillingen eller noe. Men viss jeg ville hatt en annen farge enn det de hadde bestilt inn (men altså ikke fått i tide til i kveld) så ville jeg fått den til rabattpris. Viss du skjønner hva jeg mener...
Altså- jeg måtte bestille, men får vogna til den prisen de annonserte med i kveld. :)

Men tror du ikke at viss du står der og vil ha 50% avslag på noe, og det bare er tilfeldig at de ikke har den tingen på lager, så får du likevel bestilt det til 50% rabatt-pris? Sånn var det nemlig på den babykvelden i kveld, de hadde ikke den vogna jeg skulle ha på lager, pga forsinkelse i bestillingen eller noe. Men viss jeg ville hatt en annen farge enn det de hadde bestilt inn (men altså ikke fått i tide til i kveld) så ville jeg fått den til rabattpris. Viss du skjønner hva jeg mener...
Altså- jeg måtte bestille, men får vogna til den prisen de annonserte med i kveld. :)
Nei, det stod at det ikke gjaldt bestillinger, kun varer i butikk/lager. Men noen sjanser må man jo ta:) er en nyåpnet butikk. Så litt må de da ha på lager:)

Nei, det stod at det ikke gjaldt bestillinger, kun varer i butikk/lager. Men noen sjanser må man jo ta:) er en nyåpnet butikk. Så litt må de da ha på lager:)

Aha... Vel da må du bare vurdere om du vil ta sjansen på å muligens gjøre et kupp, eller om du vil ha nattesøvnen din i fred... ;)

aaaah, slike poser fikk vi også tak i ikveld :D de er så skjønne ;)
samt cabriofixen med base...! :D
Ble 5200,- å spare der, siden vi må ha to av allt... :-O

Jeg fikk også posen og maxi cosi med base:) Holdt på å bli løpt ned så det var bare flaks at jeg holdt meg på bena OG fikk det jeg skulle ha:)

Back
Topp