vilde er livsfarlig!

lillivanilli

Elsker forumet
Jepp det er hun!
over alt prøver hun å reise seg opp.. på soffan, tv reolen, bordet, stoler you name it!
kan ikke snu ryggen til et eneste sekund!
Hun har overhode ikke livserfaring og balanse til å stå..
glatte sokker/natttøy med bein osv er jo et stort problem haha!
sjiiises!
jepp babygrind er nok en løsning men der hadde hun også reist seg opp.
blir nok full overvåking over den jenta fremover!
flere som "sliter" me det eller?

Oi da er jo din frøken langt framme. Her ruller vi ikke over på magen eller rygg engang. bare til sidene. og løfter nakke og litt av rygg opp. men ikke noe mer enda.
Kanskje lille frøkna mi er sein i utviklingen. hun har ligget lite på mage siden hun hater det. da synes jeg ikke det er noe vits å tvinge henne til det[:)]

Ikke kommet så langt enda vi heller nei[:)]
Men hun er skummel til å rulle da, ruller laaang avsted og helst under bordet der det er en ekstra hylle og river ned alt som ligger der.. Så den hylla er nå tom [8D]

ikke lenge siden vi var dere var ;)
men her var jo snuppa glad i å ligge på magen fra dag 1
så har kansje litt å si?
så ja blir mye å gjøre fremover.. og garantert mindre bv tid [8D]

ORIGINAL: Missi_85

Men hun er skummel til å rulle da, ruller laaang avsted og helst under bordet der det er en ekstra hylle og river ned alt som ligger der.. Så den hylla er nå tom [8D]

Her går det i og rive ned duker hos bestemora til sambo [8D]

ORIGINAL: *Snoopy*

ORIGINAL: Missi_85

Her går det i og rive ned duker hos bestemora til sambo [8D]

Haha, festlig![:)]
Er sykt hvor mye rart man skal passe på med de småttisene!

Ja her og. I dag reiste han ser oppetter sofaen, men eg satt heldigvis rett ved siden av. Sku hatt hjelm på de [;)]
Før har han kun reist seg opp på kne etter ting.

ORIGINAL: mygirl26

Oj sann for ei aktiv lita snuppe du har da[:D]

Her e det foreløpig kun action på gulvet...kommer seg overalt og ledninger er veldig arti å pirke borti og veldig rask bort til tv-bordet...
pirke pirke[:)]

Oi, så flink hun er!! Aksel er ikke i nærheten engang. Han ruller i det uendelige, da. Først ligger han under bordet og drar i duken, så går jeg på kjøkkenet for å hente noe. Kommer inn i stua igjen og der ligger han i andre enden av rommet og sleiker på vedkassa [:D] Må passe på litt her også. I dag dro han beina helt oppunder seg så rumpa var rett i været, men ble sint fordi da ble jo ansiktet presset ned i bakken [:D] klarer ikke helt begge endene samtidig.. hehe. Men det går sakte men sikkert fremover her i gården også [:)] Han kan godt vente med å krabbe/reise seg en måneds tid ihvertfall, da overtar vi huset og har litt bedre boltreplass. Er litt trangt i leiligheten nå kjenner jeg...

uff ja det er skummelt når de begynner med det...jeg kjenner til det for å si det slik!!
T har allerede fått seg et par småsmeller pga dette...så nå må vi få øyer i nakken[8D]

Back
Topp