vil

Nei[:)] hadde ikk lyst å vite sist heller men angret når det nærmet seg fordi jeg var så nysgjerrig. Men skal alikevel ikke vite nå heller. Det er jo halve spenninga med fødselen![:D][8D]

JA!!!!!!!!

jaaaaaaaaaaaaaa[:D][:D]hadde aldri klart å la vara[:D][:D]

Ja, skal få tatt 3D ul når den tid kommer, ifall JM ikke klarer å se kjønn på ordinær UL, jeg er alt for nysgjerrig til å la være [;)]

Ja vi vil vite! [:)] hadde aldri i verden greid å la være! Jeg elsker å strikke/hekle så kommer til å sette i gang med storproduksjon når vi får vite kjønnet!! Er i grunnen i gang allerede.. har strikket hentesett til gutt og holder på med hentesett til jente[;)] (har da strikket babyklær i ca. 2 år allerede.. så er en del klær på vent her[;)])

ORIGINAL: MammaTilMarcusAndre

jaaaaaaaaaaaaaa[:D][:D]hadde aldri klart å la vara[:D][:D]

JA!!! Jeg er kjempenysgjerrig! Dessuten må vi jo vite om vi kan bruke alt det rosa stæsjet till den vordende storesøster, eller om vi må kjøpe nytt i andre farger

Vi vil også vite kjønnet på barnet. De store, dyre tingene handler vi litt nøytrale (skal ha en til etter denne er født), men sånn som klær, tepper etc blir jeg vel å handle litt alt ettersom det er gutt eller jente.
Dessuten kommer vi til å ha noen forslag til navn klare til fødselen, så får vi bare håpe navnet passer [:)]

ORIGINAL: *MillaSkalFåBejbis*

Æ e alt for nyskjerrig t å ikke få vit d...hehe

Eg vil vite det, men ana ikkje kva typen vil men det skal eg spør om og så oppdatere eg dere[:D][:D]

Vi vil vite det[:)]

vi skal vite det ja..  [:D]

Ja, hadde aldri klart å vente[:D]

Samboer har nok ingen problem med å vente til fødselen for å finne ut,men jeg er ALTFOR nysgjerrig til å vente. Så hvis h*n vil vise seg på ul skal vi nok vite det, akkuratt som sist [:D][:D][:D]
Med datteren vår fikk vi vite det på den 4 ul.. Hun skjulte seg hver gang [:)]

Back
Topp