vil vil.. men

lita_23

Elsker forumet
får ikke til å laste opp bilder?? alle er jo for store.. hvordan får jeg dem mindre ? hehe.. helt grønn jeg [:'(]

Får det ikke til selv...hmmm.... Er ikke så klok jeg... :(

Tror det går hvis du redigerer størrelsen på bilde. -At du minsker det på den måten. [:)]

Dere må forminske bildene.
Bruk et bildeprogram, f.eks photoimpact, acdc, Paint etc.

Evnt gjør som andre har gjort, send til meg så fikser jeg det. hehehe

[:D]

(haaaaaaar jeg lite å gjøre? Jaaaaaa)

Hvis du har windows på maskinen åpner du programmet "paint", som ligger under tilbehør. Her åpner du bildet du skal forminske, velger "bilde" på menyen øverst. I rullegardinmenyen under "bilde" velger du "strekk/forskyv" - og så prøver du deg fram med %-vis forminsking - f.eks 50% både vanrett og lodrett - lagre bildet (velg "lagre som" - og gi nytt navn - så mister du ikke originalen).

Håper "bruksanvisningen" var forståelig. Lykke til! [;)]

takk [:D] da prøver jeg det ...

ORIGINAL: Nildro

Hvis du har windows på maskinen åpner du programmet "paint", som ligger under tilbehør. Her åpner du bildet du skal forminske, velger "bilde" på menyen øverst. I rullegardinmenyen under "bilde" velger du "strekk/forskyv" - og så prøver du deg fram med %-vis forminsking - f.eks 50% både vanrett og lodrett - lagre bildet (velg "lagre som" - og gi nytt navn - så mister du ikke originalen).

Håper "bruksanvisningen" var forståelig. Lykke til! [;)]

joho!!! [:D] fikk til.. nå er det sånn bilde på siden under nicket.. jippi.. [:D] takk for hjelpen..

Back
Topp