Silje91
Flørter med forumet
Men jeg tror jeg har eller i hvertfall begynnende svangerskapsdepresjon.. Jeg prøver å være så glad jeg bare kan, men jeg gleder meg egentlig ikke noe over graviditeten. Jeg gleder meg til han kommer, han er hjertelig velkommen og jeg tar han imot med så åpne armer jeg kan, men selve gravid er noe jeg ikke vil være lenger.. noe andre?? Jeg har slitt med depresjon i en del år nå, fikk hjelpe for det for ca 5-6 år siden men så ramla jeg utenfor systemet og siden har jeg vært "frisk", i alle fall i følge alle andre. Jeg har mye undertrykte følelser jeg ikke vet hvordan jeg skal få ut, og jeg er ikke den personen som tør å spørre om hjelp heller.. Jeg kan gå årevis uten å fortelle om det til noen.. Men nå er jeg liksom redd for å skade lille gutt (hvis det går??) og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Jeg tør ikke snakke med typen min heller, jeg er redd for at han skal tro jeg ikke ønsker dette osv.. Pluss at det er vanskelig å få ord ut av han, spesielt når ting ikke er som det skal. Ikke går jeg til jordmor heller, og legen min er liksom ikke den jeg vil snakke med om sånt :P
det ble mye å lese gitt :P
det ble mye å lese gitt :P