Vil være utro

• Trådstarter Trådstarter megselv
  • Opprettet Opprettet
M

megselv

Guest
er så lei mannen min. han stiller aldri opp på noe med barna, hjelper ikke til i huset, enser meg ikke, vi har nesten aldri sex. han er bare sur og gretten hele tiden. mot meg mest, ikke så mye mot ungene. vi har snakket om skilsmisse, jeg vil, han nekter. vil ikke utsette ungene for det, men han er ikke villig til å jobbe med forholdet heller. på jobben min har jeg møtt en nydelig mann, han er snill og varm, hyggelig å prate med. vi har småflørtet litt, men ikke mye. er mest bare hyggelig prat og varme smil mellom oss. men jeg klarer ikke å la være å tenke på at det kunne ha vært mer. jeg har virkelig lyst til å bli bedre kjent med han, tilbringe mere tid med han, kysse han! ah, hva skal jeg gjøre?

hvis ikke du har følelser igjen for mannen din, så må du bare si det til han,og gå fra han. om det er vondt eller ikke for han/dere, beste er å være ærlig... eller hvis du føler at er er følelser som kan blusse opp igjen, så må du virkelig si alvoret til mannen din hvis han vil redde forholdet,
lykke til!

Han kan ikke tvinge deg i å være i et ekteskap. Snakk med skillsmisseadvokat.

Ta kontakt med familikontoret og få hjelp gjennom de ..

Uansett hvordan mannen din oppfører seg og hvor lei du er av han, så bør du gå i fra han før du eventuelt oppsøker en ny person for å undersøke om det kunne blitt noe. Du og din mann har barn i lag og både overfor respekt av han og ungene dine, så kan du heller si og fortelle han hvordan du føler det, uansett hvordan han oppfører seg. Har absolutt null toleranse for utroskap. Dere er voksne mennesker og må kunne sitte ned å snakke om problemene deres å finne en løsning. Skilsmisse er ikke bra for unger, men er heller ikke bra for unger å ha foreldre ilag som er ulykkelige.

Jeg er enig i at det bør være slutt mellom dere før dere finner noen andre. Ellers blir det masse unødvendig stress og konflikter for alle. Men hvis det blir sånn at dere skal skille lag så blir det vanskeligere og vanskeligere jo større barna blir.. Det er ikke sunt for barn heller å være vitne til et forhold uten kjærlighet og som ikke fungerer.. Jeg snakker av erfaring. Lykke til med alt, håper dere finner en løsning som fungerer for alle :)

Jeg mener at OM du har følelser for denne mannen på jobben, og ønsker at det skal være noe mer... Så burde du "gjøre opp" med mannen din først, hva dere vil rett og slett. Utroskap er i mine øyne ikke den rette veien å velge. For å si det sånn så vil det bli et vondt og stort drama om du har denne kollegaen på si uten at mannen din vet om det :( Selvom han tydeligvis er veldig urimelig mot deg. Dere har jo barn sammen også som bør få slippe å stå midt oppi dramaet.

Har dere snakket om hvorfor mannen din oppfører seg som han gjør? :) Det kan jo være noe underliggende som plager han...
Lykke til, håper det løser seg :)

Synes virkelig du skal revurdere utroskap, spesielt med tanke på barna dine. Om de noen gang får vite det kan det farge dems mening om deg og ikke minst kjærlighet. Har selv erfart dette i min ungdomstid og det gjorde veldig vondt for alle de involverte. Kan bli en sikkelig stygg familie oppvask.

Siden han allerede ikke vil skille seg, kan jeg ikke se for meg hvordan det blir om du går bak ryggen hans sånn. Han har følelser der inne et sted og de kan være temelig sterke selvom han ikke viser det noe særlig. Menn er noen snodige vesner, som de sikkert synes om oss også.

Hold ut, gjør det på den riktige måten. Ta din egen oppvask, tørk den og så kan du starte med rene ark, med ren samvittighet.

Syntes virkelig synd på barna deres

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡

Back
Topp