Vil være med her...

Kaoleena

Elsker forumet
For hvilke andre grunner kan det vel være til mine ømme pupper, kvalme som kommer og går, tretthet og store økning i utflod...??? Kan det være annet enn tegn på graviditet...???[8D] Kan vel det... Men er vel lov til å håpe at det er en GOD grunn til at jeg har det sånn...[8|]

Har ikke IKM før på tirsdag... Skal vente hvertfall til da med å teste igjen... Testa en gang på mandag... Bare 6DPO, ganske teit i grunnen.... Men nå skal jeg vente........[8|] Tror jeg...[8D]

Kan dere her inne sende litt babystøv over til meg?? Og kanskje krysse noen fingre for at jeg kan joine dere her....[8|]

Sender deg babystøv i massevis jeg! Håper å se deg her i åtte måneder framover! [;)][:D]

Masse babystøv på vei til deg fra meg oxo.. Lykke til. Klem

sender baaaabyyyystøøøv!!!! [:D][:D][:D] 

ønske å være m her æ å. m e helt grønn på detta område[8|], nette alså, hehe.
har termin 10 mars.

Jeg skulle ønske jeg kunne være med dere her inne jeg og.. snufs.. Savner dere på Før svangerskapet altså. Det er liksom ikke helt det samme uten dere.. snufs.. [:(]

Men jeg unner dere alt godt, dere fortjener dette så mye at ord blir for små og bruke når det skal forklares.

Lykke til alle mars mødre.. [:D] Håper jeg snart kommer etter dere.. [:)]

kan nån være grei og fortelle mæ ka æ må gjøre for å få mæ en sånn ting som vise kor mange uke æ e på vei???? 

takk takk, om det funke får vi nu se. m m æ kan jo ikke være d einaste som e litt treg ang detta??????????!!!!!!!!!!!!![8D]

det e det bæste æ har hørt, siden æ prøvde mæ på detta. hehe. trudde et lite øyeblikk i sta at æ fikk et bilde til , m neide[&o] har nu ikke d da, m det blir vell bra til slutt. [;)]

har lyst til å være m i marsklubben????  mld mæ inn??

her har du litt babystøv fra meg også Kaoleena[:D]

Back
Topp