Vil soooooveeeee!!

Supa'Mama

September 2013 <3
Arrrh! Vil nesten mer sove enn å bli ferdig med svangerskapet for tiden :P
Sover rundt 2-3 timer fordelt utover natten, har holdt på slik i 2 uker. Dæver!!!! Trodde liksom jeg skulle spare krefter til fødsel og lille- baby nå men....
Andre våkne, stakkarslige sjeler?

Veldig våken, men det er fordi jeg har snudd døgnet :P Har hatt det sånn i månedsvis, jeg legger meg 2-halv tre, og det passer meg igrunn ypperlig. Må nyte det nå når jeg kan.

Jeg våkner igrunn mange små ganger i løpet av natten, men får heldigvis sove igjen. Jeg har fundert frem til at det må være kroppens måte å gjøre seg klar til nyfødt nattevåking uten å få totalsjokk :D

Åhr, enig! Sliter skikkelig med søvn for tia. Ikke finner jeg noen god stilling, så har jeg halsbrann og må pisse hele tida. I tillegg får jeg veldig vondt i ryggen når jeg ligger. Presser liksom på ribbena, men ikke fra bebis, det kommer fra sidene. Som om noen gir meg en sykt hard klem. Synes det er litt snålt.
Så jeg gleder meg til å kunne sove på MAGEN igjen snart!

Jeg har slitt med søvnen i snart 5 mnd. Blir bare verre og verre! Håper baby kommer snart, da har jeg hvertfall en utrolig god grunn til å være våken om natten:D

Jeg har magisk begynt å sove igje. Siste dagene! Helt magisk ❤ idag har jeg tilbod med sovet 3,5 timer på dagen *flau*. Men deeeilig!!

Sover som bare det jeg. Våkner en del ganger og må på do, men utenom det så sover jeg som en stein :)

Back
Topp