Vil soooooove.....

Ien84

Andre møte med forumet
Ååååh, jeg holder på å bli sprø!! Jeg får ikke til å sove fordi det er så mye kribling i livmora.... Kan ikke huske at det var sånn sist gang jeg var gravid. Det er som om noen kiler meg innvendig, og jeg får ikke gjort noe med det... Fra 4-5tia på natta starter det og etter det ligger jeg bare å snurre rundt i senga og får ikke sove mer.... Og jeg føler jeg trenger litt mer søvn siden jeg jobber med 11 elleville førsteklassinger og har ei lita snupps å kose med hjemme etter jobb.... ;-) *håper på en god nattsøvn snart*



Forresten, hei alle sammen! Har vært endel innom her og lest.... og min første melding ble en......"klagemelding".... Jaja..... :p


Ha en fin dag alle sammen!! :)
 
Velkommen hit! :) Slitsomt å ikke få sove ja :( Hvor langt er du på vei? Kan det være liv du kjenner inni der? :)
 
Takk takk for det :)

Er "bare" 11+2, så tviler det er liv jeg kjenner.... Men sikkert mer ei livmor som tøyer og bøyer seg.... ;-). Er bare litt frustrerende at når man virkelig kan sove på natta, nei daaa skal man ligge våken og og ikke få sove... Hehe...
 
Back
Topp