Vil snart tilbake:)

mayaen80

Juni12s multitasker
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Hørte til her tidligere...
Og vil snart tilbake:)

Har tre embryo igjen på frys.
Hvordan fungerer det når jeg ønsker nytt fryse forsøk? Er det bare ringe klinikken å avtale syklus og oppstart medisiner?
Eller må man gjennom noe ny utredning først?

vi tok bare kontakt med klinikken.. ingen ny utredning. med dette var hos privat klinikk..

Vi tok bare kontakt med klinikken, så avtalte vi når jeg skulle komme til ultralyd. Begynte på fryseforsøk i naturlig syklus :)

Håpar det blir nok ein frysebaby på deko! Masse lykke til! Er sjølv endelig gravid med eit fryseegg her:)

Tror Riksen har begynt med noe nytt . Før var det visst bare å ringe inn der og avtale men mener å ha hørt at du må gå igjennom legen for ny vurdering og nye prøver . Hvis ikke dette bare gjelder for de som har blitt gravide og har fått barn men uten noen på frys ..

Tror Riksen har begynt med noe nytt . Før var det visst bare å ringe inn der og avtale men mener å ha hørt at du må gå igjennom legen for ny vurdering og nye prøver . Hvis ikke dette bare gjelder for de som har blitt gravide og har fått barn men uten noen på frys ..
Håper ikke det gjelder når man har egg på frys

Sendte forresten Mail til de nå for å høre..

Sendte forresten Mail til de nå for å høre..
Det blir spennende å høre hva de sier da :) Håper jo for dere som vil bruke fryseegg slipper å gå igjennom alt sammen igjen . Vi har 3 stk på frys men pga alder og antall barn fra før kommer ikke vi å bruke dem :/ Jeg har faktisk nesten litt dårlig samvittighet for det .

Det blir spennende å høre hva de sier da :) Håper jo for dere som vil bruke fryseegg slipper å gå igjennom alt sammen igjen . Vi har 3 stk på frys men pga alder og antall barn fra før kommer ikke vi å bruke dem :/ Jeg har faktisk nesten litt dårlig samvittighet for det .
Fikk svar nå. Var bare å ringe Rikshospitalet 2-3 mnd før vi ønsker forsøk, så får vi tilsendt resept og blodprøverekvisisjoner

Fikk svar nå. Var bare å ringe Rikshospitalet 2-3 mnd før vi ønsker forsøk, så får vi tilsendt resept og blodprøverekvisisjoner
Så bra da :) Får tro det går i boks med en gang sånn at du får en liten en i 14 ..

Så bra da :) Får tro det går i boks med en gang sånn at du får en liten en i 14 ..
Håper det:) går nok ikke igang før til våren igjen.. Håper hvertfall på 2015 baby

Blir spennandes! Då er det berre til å ta kontakt når du føler deg klar! Masse lykke til og nyt sommaren!

Lykke til :)

Vi fikk jo barn på ca samme tid ifjor.

Back
Topp