Vil se bilder av hjemmet deres!

vitality

Betatt av forumet
Skal flytte før jul og trenger inspirasjon til hvordan jeg vil ha det :)

Spesielt når det kommer til sofa, stuebord og spisebord :)

Noen som vil vise meg?:)

Har bare bilde av spisestua mi, men den ble sååå fin! Jeg ELSKER den!

Tenk deg en utrolig mengde med pappesker,søppelsekker og ikeaposer(de blå) fulle av ting - høyne det med en mengde leker og div. annet rot så har du hvordan det ser ut hos meg nå.
Sliten,sur og lei - og har forresten en mann til salgs om noen trenger...

MICAmor skrev:
Tenk deg en utrolig mengde med pappesker,søppelsekker og ikeaposer(de blå) fulle av ting - høyne det med en mengde leker og div. annet rot så har du hvordan det ser ut hos meg nå.

Uffda det hørtes ikke noe særlig ut :( Slik vil jeg absolutt ikke ha det i mitt hjem ! Hehe! Lykke til med salget av mannen!

MICAmor skrev:

Herregud....jeg leste likposer.....

litt av stua

og spisestua - som står på kjøkkenet ;) (det er ikke lenger sandbeigelysbrunfarget.. det er er HVITT!!!! Har bare ikke tatt noen nye bilder ennå..)

BlackBeauty skrev:

MICAmor skrev:

Herregud....jeg leste likposer.....

Veeel ,om ikke gubben hadde fått ræva i gir så er det vel ikke langt unna sannheten....
Driver å klargjør for fotografering til prospekt.. Og nå angrer jeg på hele prosjektet å selge.. Herregud så mye TING vi har klart å samle på,og siden jeg ikke er minimalistisk innstilt så er det mye rydding ja...

Dollface skrev:
litt av stua

og spisestua - som står på kjøkkenet ;) (det er ikke lenger sandbeigelysbrunfarget.. det er er HVITT!!!! Har bare ikke tatt noen nye bilder ennå..)

Akkurat slikt stuebord har jeg tenkt meg :)

Back
Topp