Vil samle på Disney igjen...

Jeg har alle klassikere nummererte. Samlet dvdene i noen år nå
Også har jeg alt som har kommet ut av disney kortfilmer, Silly Symphony serien. De gamle filmene er sååå koselig å se på. Elsker Disney:)

Tenker litt at når jeg endelig har fått samlet alle på dvd eller bluray så har det plutselig kommet en helt ny avspillingsmetode igjen :P

Har de aller fleste klassikerne :) Mangler noen få bare.

Har noen DVD og noen blu-ray, noen få hull i samlingen, men de blir jo gitt ut på nytt med jevne mellomrom og da er jeg først i køen :p

Både jeg og mannen samla før vi møttes og hadde dobbelt opp av ganske mange så da ga vi de vi hadde ekstra til biblioteket :)

Hadde jeg lest denne tråden for noen mnd siden hadde juleønskene mine vært litt anderledes :D
Det samme her! Tanken slo meg i dag, søren klype at vi ikke har Disney-filmer å se i julen :p Keg og mannen ble enige om å kjøpe noen filmer hvis lillegutt får litt penger til jul. Og heretter blir det ønsket til jul og bursdag :)

Har 50 på DVD. Mangler ett par. Og har brukt 8 år , for å vente på at alle skulle komme ut :)

Sambo har alt av Disney på mediesenteret, men det blir ikke helt det samme som å ha de fysisk. Får se om jeg skal starte samling, eller om det holder å ha det digitalt.

Jeg har alle klassikerne. Pluss en god del utenom og. Dei fleste på dvd. Dei siste 3-4 som har komt har jeg blue ray. Det tar laaang tid å samle alle, så det er bare og begynne. For enten må du kjøpe litt brukt eller så må du vente på dei salgsperiodene deres. Mange er til salgs alltid, mens andre blir bare solgt for en periode før dei blir tatt ut fra salg igjen i mellom 5-10 år før dei selges for en ny periode osv :-)

Back
Topp