Vil samle på Disney igjen...

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Vi hadde en komplett samling av Disney-filmer i mitt barndomshjem. Etter at mine foreldre skilte seg ble samlingen delt og jeg mistenker at mine stesøsken ikke har tatt så godt vare på dem...

Jeg har lyst til å begynne samlingen igjen, er det flere som gjør det samme? Og i hvilket format har dere?

Vil så gjerne bringe disse koselige filmene inn i mitt barns oppvekst ❤️

Jeg har hvertfall 30 dvd'er med Disney klassikere. Samlet før, men nå har jeg slutta å kjøpe.
Irriterer meg litt de hullene i samlingen da.

Måtte bare ta bilde for å vise:D Gøy at det er flere som er litt disney-nerd:) Vi hadde også veldig mange som barn, men på vhs da.

Vedlegg

• 1419324216977.jpg
    1419324216977.jpg
    99,7 KB · Visninger: 101
Måtte bare ta bilde for å vise:D Gøy at det er flere som er litt disney-nerd:) Vi hadde også veldig mange som barn, men på vhs da.
Nå ble jeg bittelitt sjalu- akkurat som å se bokhylla hjemme (bare VHS) :p Enda mer irriterende er det at vi nå har fått VHS-spiller som i tillegg kan brennes over til DVD. Hvis jeg hadde visst det for 5 år siden så hadde jeg hamstret med meg alle sammen :p

Så koselig å se at vi er flere som setter pris på disse klassikerne ❤️ Jeg har prøvd å se på litt Disney Channel ol med mini men det er så forferdelig skarpe farger og ståkete at jeg kjenner et nærtstående epilepsianfall uten å ha den diagnosen O.o

Ser de er nummerert. Kom de slik? Eller du som har gjort det?
De kom slik:) Er kanskje derfor man gjerne vil ha komplett samling også. Et par av de har jeg ikke sett en gang. Og mangler Fantasia. De nyeste bryr jeg meg ikke så mye om, har jo ingen barndomsminner av de.

De kom slik:) Er kanskje derfor man gjerne vil ha komplett samling også. Et par av de har jeg ikke sett en gang. Og mangler Fantasia. De nyeste bryr jeg meg ikke så mye om, har jo ingen barndomsminner av de.
Hvor selger de dem som slik samling med nr på? Det har jeg aldri sett:o

De er nummerert etter rekkefølgen de er laget og utgitt ...

Har alle klassikerne på VHS :D Samlingen ble komplett når vi fant en haug med filmer på gamlejobben :)

Vet ikke om vi kommer til å begynne å samle på noe annet format eller bare så lagt de inn på DVD :)

Alltid vært sånn ...Jeg har hele serien på DVD, fram til lille kylling tror jeg , også har vi begynt å samle på blueray (skrives det slik??? ) Ungene elsker Disneyfilmene, og det samme gjør jeg.

Ste søsteren min samler på Disney klassikerne og vi har kjøpt på platekompaniet. De er med nr på og står Disney klassiker så da var det lett å finne riktige filmer hehe

Jeg vil også samle på disse! Det er absolutt noe jeg vil at barna mine skal vokse opp med. Er allerede igang med å samle på Mummi-filmer. :P (ikke disney det altså) Alltid elsket det.

Back
Topp