Vil så gjerne inn hit <3

Lykkelulla

Gift med forumet
Mailykke <3
Skal i gang med vårt første prøverørsforsøk i mai og er fast bestemt på at det skal klaffe!! Det må det bare, for jeg vil inn hit Velger å ha troen på at det går, fremfor å tenke at det ikke skal gå. Best med positive tanker, er det ikke? Det blir en nervepirrende tid fremover.
 
Her vil jeg også væreLykke tilAlltid bra med en positiv innstilling;)
 
Hit vil jeg også. Har startet på folsyretabletter nå, så planen er å slutte med prevensjon i mai. Og positiv innstilling kommer vi langt med  Håper å se dere her inne om et par måneder! 
 
Har tatt ut spiralen, og klare for å begynne å prøve i slutten av april:) så håper å havne her hvis vi er heldige:)
 
Håper.<3>
 
Jeg har ett lite ønske om å komme hit. Har mest lyst til å stoppe på pilla nååååå.....  Må bare snakke og avklare litt mer med samboer.... meeeen.... Ikke helt usannsynlig:) 
Begge har lyst på en liten en. Har ett barn fra før. Spørsmålet er vel bare "når passer det å stoppe med pilla?"
 
Jeg har ett lite ønske om å komme hit. Har mest lyst til å stoppe på pilla nååååå.....  Må bare snakke og avklare litt mer med samboer.... meeeen.... Ikke helt usannsynlig:) 
Begge har lyst på en liten en. Har ett barn fra før. Spørsmålet er vel bare "når passer det å stoppe med pilla?"
 
Jeg vil også inn hit=)
Begynner å prøve i starten av mai, og klaffer det med engang kommer jeg nok hit:)
 


Cino skrev:
Jeg har ett lite ønske om å komme hit. Har mest lyst til å stoppe på pilla nååååå.....  Må bare snakke og avklare litt mer med samboer.... meeeen.... Ikke helt usannsynlig:) 
Begge har lyst på en liten en. Har ett barn fra før. Spørsmålet er vel bare "når passer det å stoppe med pilla?"


Jeg ville slutta på pilla nå. Kan jo ta litt tid før noen å bli gravide etter å ha gått på pilla. Og man veit jo aldri hvor lang tid man bruker.
 


Kallenavn ikke valgt skrev:


Cino skrev:
Jeg har ett lite ønske om å komme hit. Har mest lyst til å stoppe på pilla nååååå.....  Må bare snakke og avklare litt mer med samboer.... meeeen.... Ikke helt usannsynlig:) 
Begge har lyst på en liten en. Har ett barn fra før. Spørsmålet er vel bare "når passer det å stoppe med pilla?"


Jeg ville slutta på pilla nå. Kan jo ta litt tid før noen å bli gravide etter å ha gått på pilla. Og man veit jo aldri hvor lang tid man bruker.


Da er vi enige om pillestopp:) Ble gravid med førstemann mnd'n etter pillestopp sist, så tror det kan skje ganske fort. Men er forberedt på at det også kan ta lengre tid. Det er godt å vite at nå er vi snart igang med prøvingen. Det blir en fin tid fremover hvor spennende ting kan skje:)  
 
Jeg slenger meg også med her, vi planlegger å starte prøvinga igjen nå. Vi har en gutt fra før som blir to år nå, og føler det begynner å bli passe lenge siden forrige graviditet. :) Og med positiv innstilling, så er det utrolig hva man får til. Spesielle lykkeønskninger til deg som skal begynne prøverørforsøk, kjempespennende, og håper du holder oss oppdatert. Jeg håper på å fortsette å være aktiv her inne, og holde kontakten framover. :) Masse lykkeønskninger til dere alle i tiden framover. :)
 
Jeg vil også hiit :) Lykke til allesammen :)
 
Hit vil jeg og! Er nå i 2.syklus etter at jeg tok ut p-ringen. Er egentlig forberedt på at det kan ta litt tid, men håper veldig! - Dette vil isåfall bli vår første :)
 
Vi skal til på vår 5 prøveperiode nå, da det ikke ble noen januar baby heller. Håper på å havne her :)
 
kan godt hende at jeg havner her jeg også.
har ei jente født i 2010 fra før og skulle egentlig satse på vår/sommer baby 2013.... men nå er vi så babysyk at det kan skje før det.

Jeg følger ikke med på syklusen min enda da vi ikke vil gå inn for å prøve helt enda. Så er sikkert liten sjangs for å bli gravid uten å følge med på syklus. men ingen prevensjon lenger, så skjer det, så skjer det :)
 
Jeg hååååper jeg også havner her... 
Vi har ikke vært aktive prøvere men heller ikke brukt prevensjon. Vi har bare vært "forsiktige" etter vi fikk gutten vår. Vi brukte mange år på nr 1. da, han blir 2 år i sommer... Men vi ble overraskende nok gravide da vi sluttet å være forsiktige, men mista dessverre i mars. Så krysser fingrene for at vi kan være heldige en gang til! :)
Viiiiil hiiiiit!!!! 
 
Back
Topp