Vil så gjerne føde

Desemberhåp2014

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Føler meg frustrert.. Er i uke 39, har masse mase rier , mensensmerter og smerter i korsryggen! Går til modningsakupunktur. Sover ingenting nesten, for ligger våken med disse plagene på nattan, pluss at jeg må tisse hele tiden. Føler meg helt tappet for energi og er redd jeg ikke har nok energi når fødsel starter. Jordmor ville skjekke modningen min til mandag - og deretter strippe meg.
Men har noen noe tips tiø hvordan jeg kan få disse maseriene over i skikkelig rier??? Er så lei og sliten.

Lykkelig gravid ❤️

Sex? Brystvortestimulering?
Men det kan bare virke om en allerede er moden . Lykke til. Er ikke lenge igjen nå. Snart har du babyen din ute :)

Sex? Brystvortestimulering?
Men det kan bare virke om en allerede er moden . Lykke til. Er ikke lenge igjen nå. Snart har du babyen din ute :)
Sex er uaktuelt, sambo synes det er rart og spesiellt å tenke på at dattera Hannes ligger rett der .. ( ja jeg vet, men får ikke overtalt han :P )
Brystvortestimulering vil jeg gjerne prøve, men forstår ikke helt hvor lenge jeg skal holde på , og om jeg skal slutte om det kommer en kynner eller ei?

Lykkelig gravid ❤️

Sex er uaktuelt, sambo synes det er rart og spesiellt å tenke på at dattera Hannes ligger rett der .. ( ja jeg vet, men får ikke overtalt han :p )
Brystvortestimulering vil jeg gjerne prøve, men forstår ikke helt hvor lenge jeg skal holde på , og om jeg skal slutte om det kommer en kynner eller ei?

Lykkelig gravid ❤️
Leste på nett i går om dette fra ei jordmor..Hu svarte at du skulle ta ett bryst om gangen frem til du kjente at livmor begynte å stramme seg..Da skulle du stoppe..Da den ga seg skulle du vente ca fem min før du gjorde d igjen..Skulle ikke gjøres mer enn en time om gangen og ikke mer en to ganger i løpet av dagen..Hu anbefalte en time om morgen og en time kveld..

Du er ikke alene.. Jeg håper også på stripping på mandag, og at det har noen effekt!!!

Hørt at det å bruke bryst pumpe for å stimulere brystvortene skal ha god effekt :)

Ellers har jeg ikke peiling, ønsker deg bare masse lykke til. Å håper det tar seg opp veldig snart :)

Brystvortestimulering funka godt her. Jeg bare prøvde meg fram! Gikk vel max 5-6 minutter med massering før det kom en ri, da stoppa jeg å drøyde det litt før jeg fortsatte! Lykke til!! Vet så godt hvordan du har det! :( Anbefaler å begynne om morgenen slik at du i det minste får litt søvn i tillfelle det skal fungere! :) krysser fingrene for deg!

Brystvortestimulering funka godt her. Jeg bare prøvde meg fram! Gikk vel max 5-6 minutter med massering før det kom en ri, da stoppa jeg å drøyde det litt før jeg fortsatte! Lykke til!! Vet så godt hvordan du har det! :( Anbefaler å begynne om morgenen slik at du i det minste får litt søvn i tillfelle det skal fungere! :) krysser fingrene for deg!
Jeg begynte nå. Tok 10 min før jeg fikk første sammentrekning , men vet ikke om det er en ri. Deretter ventet jeg 5 min, så gjorde jeg det igjen å da tok det 2 minutter, så ventet jeg 5, så tok det 3 minutter. Hvor lenge skal jeg fortsette ??

Lykkelig gravid ❤️

Jeg gjorde det 3-4 ganger åsså stoppa jeg for å se om det fortsatte av seg selv! Og dersom det dabba litt av gjorde jeg det en gang til for å få gang på det ijenn! :)

Sex er uaktuelt, sambo synes det er rart og spesiellt å tenke på at dattera Hannes ligger rett der .. ( ja jeg vet, men får ikke overtalt han :P )

Lykkelig gravid ❤️
Gjør deg litt ekstra sexy. Snakk litt sexy.. min mann har nektet meg totalt i lange tider. Periodevis er det jeg som har for vondt bekken. Men jeg har mast veldig i det siste. Luttet å mase og bare snakket om sex, drømmer ect. Uten press. Og jammen ble det noe på meg da. Men har hatt kynnere siden. Han takler ikke tanken på babyen rett innenfor.

Har du ris/hvetepute eller varmeflaske? Badekar? Få litt lindrende varmebehandling.

Har du treningsball? Godt å gynge fram og tilbake. Den er nok snart ute. Prøv å sette på rolig musikk og slappe av. Ta et fotbad. Sove sittende?

Gjør deg litt ekstra sexy. Snakk litt sexy.. min mann har nektet meg totalt i lange tider. Periodevis er det jeg som har for vondt bekken. Men jeg har mast veldig i det siste. Luttet å mase og bare snakket om sex, drømmer ect. Uten press. Og jammen ble det noe på meg da. Men har hatt kynnere siden. Han takler ikke tanken på babyen rett innenfor.

Har du ris/hvetepute eller varmeflaske? Badekar? Få litt lindrende varmebehandling.

Har du treningsball? Godt å gynge fram og tilbake. Den er nok snart ute. Prøv å sette på rolig musikk og slappe av. Ta et fotbad. Sove sittende?
Har badekar, så bruker det for å få slappet av litt .. Men får så vondt i ryggen av å ligge der for lenge :/
Tusen takk for alle de gode tipsene, de skal prøves! Sitter med føttene i fotbad nå , å det føles GODT ❤️

Lykkelig gravid ❤️

Har badekar, så bruker det for å få slappet av litt .. Men får så vondt i ryggen av å ligge der for lenge :/
Tusen takk for alle de gode tipsene, de skal prøves! Sitter med føttene i fotbad nå , å det føles GODT ❤️

Lykkelig gravid ❤️
Ja, du får bare prøve lindre smerten. Og kroppen jobber for å komme i mål. Men vi krysser fingrene for at det er snart din tur. <3 fotbad er jo veldig deilig.

Så man kan ligge på sofaen da man gjør d?Er der for d meste på kvelden:p

Forstod man produserer et hormon som trigger rier når man slapper av! Jeg lå i senga med serie på pcen mens jeg holdt på :D

Back
Topp