Vil Reductil ha noen effekt på meg?

Krølla82

Forumet er livet
Jeg spiser nesten ikke mat om dagen, spiser kun små personer på størrelse med en porson til et lite barn. Spiser 1 kanskje 2 ganger om dagen.Orker ikke mat, drikker ikke brus spiser noe godteri. Vil reductil egentlig ha noen effekt på meg når jeg spiser så lite? For reductilen i seg selv virker vel ikke slankende eller? Den gjør vel kun at sult følelsen blir mindre og når den da ikke er der fra før så får den jo ikke minket noe?

om du vil ned i vekt (som det ser ut på tickeren din), så spiser du for lite.
Reductil tar bort sultfølelsen, men du spiser jo allerede lite, så da ser jeg ikke vitsen. Om du vil slanke deg burde du heller hive deg på feks et grete roede kurs. der lærer du samtidig å spise sunt og på en rett måte.

Hvorfor spiser du så lite?? Kanskje det at du spiser så lite som du gjør gjør at forbrenninga di har gått i sparemodus-og det gjør vanskelig for en å slanke seg- det beste er å øke måltidene til 3 hoved måltider og 2-3 mellommåltider- og spe denne "slankingen" over tid uten å sulte deg- jo mer sulten du blir jo mer vanskeligere blir det å spise "riktig" For få måltider om dagen kan du risikere at blodsukkeret ditt faller- og gjør at du blir fysen på ting- Reductil har alltid en effekt de første månedene etterhvert må du gå opp i styrke og etter noen måneder avtar også effekten desverre- har brukt reductil selv og par andre jeg kjenner- og alle hadde samme erfaring som jeg beskriver....Reductil gjør også at du får høyere forbrenning..

ORIGINAL: *Elsie*

Reductil tar bort sultfølelsen, men du spiser jo allerede lite, så da ser jeg ikke vitsen. Om du vil slanke deg burde du heller hive deg på feks et grete roede kurs. der lærer du samtidig å spise sunt og på en rett måte.

Ja skal ned masse i vekt. Problemet er at jeg orker jo ikke mat. Jeg orker ikke tanken på å lage mat og ikke på å spise den. Er liksom ikke noe som frister lenger. Grete Rodee kurs er jo en ide,men jeg tviler på at sambo vil spise den typen mat. Han er tynn og fit og trenger ikke slanke seg.Så da må jeg lage 2 middager da og det har jeg ikke ork til.

Jeg fikk legen til å søke meg på sykehuset jeg, på overvektspoliklinikk. Problemet mitt er at jeg har kraftig benbyggning, og har noen kilo for mye.

Jeg prøvde reductil, men endte med ta jeg ikke spiste noe siden jeg alt spiste lite fra før.

På sykehuset så lærte jeg at jeg i bunn og grunn levde helt riktig, alle blodprøvene mine var fine. Jeg er et sunt menneske. Men jeg spiste ALT for lite, de justerte megden av inntaket, og plutselig så gikk jeg ned. Uvant å spise masse i begynnelsen, men funker fett!!!

Nå sliter jeg må å få i meg nok med graviditeten, pluss at jeg har fått et godteri sug, men har planer om å følge det sykehuset har satt opp for min del etter graviditen, det er ikke en slanke kur, men en livstilsendring[:)]

ORIGINAL: Hilly77

Hvorfor spiser du så lite?? Kanskje det at du spiser så lite som du gjør gjør at forbrenninga di har gått i sparemodus-og det gjør vanskelig for en å slanke seg- det beste er å øke måltidene til 3 hoved måltider og 2-3 mellommåltider- og spe denne "slankingen" over tid uten å sulte deg- jo mer sulten du blir jo mer vanskeligere blir det å spise "riktig" For få måltider om dagen kan du risikere at blodsukkeret ditt faller- og gjør at du blir fysen på ting- Reductil har alltid en effekt de første månedene etterhvert må du gå opp i styrke og etter noen måneder avtar også effekten desverre- har brukt reductil selv og par andre jeg kjenner- og alle hadde samme erfaring som jeg beskriver....Reductil gjør også at du får høyere forbrenning..

Jeg orker ikke mat, jeg er så lei all mat. Og jeg orker ikke lage den. Bruker all min tid på mini og glemmer nesten at jeg selv må ha mat oppi all matingen av han.

Jeg visste ikke at Reductil øker for brenningen. Da vil det jo ihvertfall kunne gi meg en liten effekt.

Både Grete Roede-kurs og Libra-kurs går på å legge om kostholdet - og spise helt vanlig mat, ellers går det jo ikke an å leve på et slikt kosthold. Dessverre er det nok slik at om man vil ned i vekt så nytter det ikke å spise så lite som du gjør - mat hver 3-4 timer er det som er anbefalt.

Har selv gått på Grete kurs, og ALDRI laget to middager, er bare for din sambo å spise større posjoner med ris, potet, paste mm.... Absolutt ingen grunn til å lage to middager, eneste er at han også vil få i seg sunn god mat[:)] Er redd du vil gå på en vektøkning den dagen du begynner å spise normalt igjen slik som du holder på nå, er vel bare en ting du bør gjøre, og det er å tvinge i deg mat! Ingen andre som kan hjelpe deg der. Tenk på helsen din, få i deg alle de viktige næringsstoffene kroppen din trenger for å holde en hel dag!!! Lykke til

ORIGINAL: Krølla82

ORIGINAL: Hilly77

Jeg orker ikke mat, jeg er så lei all mat. Og jeg orker ikke lage den. Bruker all min tid på mini og glemmer nesten at jeg selv må ha mat oppi all matingen av han.

Jeg visste ikke at Reductil øker for brenningen. Da vil det jo ihvertfall kunne gi meg en liten effekt.

Jeg endte opp med B-vitamin mangel av den tabletten, så nå må jeg gå på det resten av livet[&o]
Jeg hadde ingen effekt av den, min effekt kom først etter jeg begynte å spise mer. Men vet om mange som har hatt effekt av den, men de spiste for mye.

Da gikk jeg ned 10 kg på 4 mnd. Men fra før så trente jeg MASSE.

P.s jeg spiser det samme som mange andre, bare mye oftere. Pluss at jeg alltid velger grovere varianeter. F.eks fullkornspasta, fullkornsris. Mer grønnsaker enn poteter.

ORIGINAL: lan77

Har selv gått på Grete kurs, og ALDRI laget to middager, er bare for din sambo å spise større posjoner med ris, potet, paste mm.... Absolutt ingen grunn til å lage to middager, eneste er at han også vil få i seg sunn god mat[:)] Er redd du vil gå på en vektøkning den dagen du begynner å spise normalt igjen slik som du holder på nå, er vel bare en ting du bør gjøre, og det er å tvinge i deg mat! Ingen andre som kan hjelpe deg der. Tenk på helsen din, få i deg alle de viktige næringsstoffene kroppen din trenger for å holde en hel dag!!! Lykke til

Nå har jeg en sambo som er svært sær i matveien og salater og div liker han ikke. Ikke grønnsaker eller. Så vi har en veldig snever meny i dag derfor vet jeg at det nytter ikke komme med nye matretter for det spiser han rett og slett ikke og da må jeg lage 2 middager. Men nok om det...jeg passer på å få i meg vitaminer og drikker melk så får i meg det jeg trenger i løpet av en av av vitaminer og mineraler.

ORIGINAL: lan77

Nå har jeg en sambo som er svært sær i matveien og salater og div liker han ikke. Ikke grønnsaker eller. Så vi har en veldig snever meny i dag derfor vet jeg at det nytter ikke komme med nye matretter for det spiser han rett og slett ikke og da må jeg lage 2 middager. Men nok om det...jeg passer på å få i meg vitaminer og drikker melk så får i meg det jeg trenger i løpet av en av av vitaminer og mineraler.

Jeg har gått på Libra-kurs og har spist ris, pasta, brød og alt mulig annet som vi har hatt til middag - bare i mindre mengder enn mannen min - er snakk om å spise lite ikke kutte ut matvarer for min del i alle fall.

ORIGINAL: Vani

Ja skal ned masse i vekt. Problemet er at jeg orker jo ikke mat. Jeg orker ikke tanken på å lage mat og ikke på å spise den. Er liksom ikke noe som frister lenger. Grete Rodee kurs er jo en ide,men jeg tviler på at sambo vil spise den typen mat. Han er tynn og fit og trenger ikke slanke seg.Så da må jeg lage 2 middager da og det har jeg ikke ork til.

Dinner choices:

1. Take it
2. Leave it

Nå er det jo absolutt ikke han som trenger å slanke seg da så han har jo ikke noe behov for å endre på sitt kosthold. Og det er ikke riktig av meg å tvinge han til det eller.

jeg hadde satt meg som en regel, at hver gang ungen din spiser, SKAl du spise litt også...
bare et knekkebrød gjør stor forskjell!
og om gubben ikke vil ha grønnsaker, så kan du jo bare koke/bake/steke litt til deg selv ved siden av det han vil ha?
så skal du se matlysten kommer tilbake snart..

du må nokk jobbe med motivasjonen..
jeg har gått n med 6 kg på GR fra oktober til nå.. det er helt vanlig mat..

hadde du vært motivert, hadde du ikke brydd deg hva din sambo hadde sagt..
men gr handler ikke om bare slanking da.. det handler om endring av livsstilen. for kutter man ut å spise igjen når man har gått ned dit man vil, ja, så kommer kgene tilbake igjen..

min sambo er virkelig sær i matveien.. å vi spiser det samme.. jeg tar bare litt ekstra grønnsaker osv..

Jeg spiser nesten ikke mat om dagen, spiser kun små personer på størrelse med en porson til et lite barn. Spiser 1 kanskje 2 ganger om dagen.Orker ikke mat, drikker ikke brus spiser noe godteri. Vil reductil egentlig ha noen effekt på meg når jeg spiser så lite? For reductilen i seg selv virker vel ikke slankende eller? Den gjør vel kun at sult følelsen blir mindre og når den da ikke er der fra før så får den jo ikke minket noe?

Nei, du vil sannsynligvis ikke ha noe å hente på Reductil. Du vil nok gå en del ned i vekt av å få opp forbrenningen ved å spise mer mat. Hvis du spiser veldig lite er jo kroppen din bare  "hvilemodus" hele tiden og lagrer alt den får.

ORIGINAL: Vani

Dinner choices:

1. Take it
2. Leave it

Nå er det jo absolutt ikke han som trenger å slanke seg da så han har jo ikke noe behov for å endre på sitt kosthold. Og det er ikke riktig av meg å tvinge han til det eller.

Men Grete Roede er jo bare vanlig mat, og har han ikke overskudd av vekt, går han ikke ned heller. Syns godt han også kan gå inn for en sunn livsstil. Det får han jo glede av i det alnge løp i form av bedre helse, og han bør gjøre det i solidaritet med deg. [:)]

ORIGINAL: Sicily

Nei, du vil sannsynligvis ikke ha noe å hente på Reductil. Du vil nok gå en del ned i vekt av å få opp forbrenningen ved å spise mer mat. Hvis du spiser veldig lite er jo kroppen din bare  "hvilemodus" hele tiden og lagrer alt den får.

Jeg vet jeg burde spise mer,men jeg orker ikke tanken på mat.Føler at jeg spiser det jeg spiser fordi kroppen må ha litt ,at ihvertfall. Jeg er jo aldri sulten. Ikke om det har gått 24 t siden jeg sist spiste så er jeg fortsatt ikke sulten. Jeg aner ikke hvor jeg skal finne motivasjonen til å spise mer eller...for jeg er så møkk lei alt som heter mat.

Jeg mener ikke dette frekt, sånn at det er sagt. Men da må du selv stille deg et spørsmål; hvor sterkt er ønsket om å gå ned i vekt? Så vidt jeg har lest om deg tidligere her inne, så ønsker du sterkt å gå ned i vekt, og du har en del å ta av. Det er INGEN, absolutt ingen, som kan gjøre noe med dette annet enn deg selv. Ja, du er lei av mat og orker ikke tanken på det, men da vil du heller ikke gå ned i vekt. Sånn er det bare. Først må du nok begynne å jobbe med tankene og motivasjonen, for slik du tenker nå funker ikke.

Jeg vet det er vanskelig, har selv holdt på med slanking i hele 2009 (deriblant Grete Roede og Reductil), men det nytter ikke å la vær å spise.[:)]

ORIGINAL: stibli

Jeg mener ikke dette frekt, sånn at det er sagt. Men da må du selv stille deg et spørsmål; hvor sterkt er ønsket om å gå ned i vekt? Så vidt jeg har lest om deg tidligere her inne, så ønsker du sterkt å gå ned i vekt, og du har en del å ta av. Det er INGEN, absolutt ingen, som kan gjøre noe med dette annet enn deg selv. Ja, du er lei av mat og orker ikke tanken på det, men da vil du heller ikke gå ned i vekt. Sånn er det bare. Først må du nok begynne å jobbe med tankene og motivasjonen, for slik du tenker nå funker ikke.

Jeg vet det er vanskelig, har selv holdt på med slanking i hele 2009 (deriblant Grete Roede og Reductil), men det nytter ikke å la vær å spise.[:)]

Ja motivasjonen er min verste og største fiende. Det at jeg har klart å kutte ut brus har hjulpet en del på vekta og jeg er kjempe stolt over at jeg har klart å holde meg unna den så lenge som 4 mnder og jeg skal fortsette med det.

Jeg tenker bare at alt jeg putter i meg gjør at jeg blir enda feitere...derfor orker jeg ikke tanken på mat.

jeg annbefaler deg å melde deg på et kurs jeg!! jeg har hatt kjempeutbytte av det.. og det er det som har vært motivasjonen min.. det koster.. men jeg syns det har vert verd hver krone

Back
Topp