Marres
Elsker forumet
Mini er nå 4,5mnd og vi har helt siden han var et par uker fått mme eller mm på flaske et par ggr i uken av pappa'n (pappa'n har tatt han en natt og morgen i uken). Men plutselig for 2u siden nekter mini å ta flaske. Pumpet mm som har vært i fryseren eller kjskapet har han nektet å ta i et par mnd men nå har han også begynt å nekte mme. Han hyler og griner og vil ikke ha selv om han er sulten. Trodde virkelig det kun var "uflaks" men nå har vi nettopp hentet mini hos mamma etter at første overnattingsforsøk gikk i vasken fordi han ikke vil ha flaske. Kun pupp.
Noen tips om hvorfor dette plutselig skjer? Jeg har nettopp overtalt mammahjertet til å bli med på jentehelg om noen uker - Om han plutselig kun tar pupp blir det vanskelig å gjøre noe som helst slikt . Vet jo at det ikke er noen menneskerett når man har baby men etter 5mnd med baby i hus har nok både jeg, sambo og mini litt godt av at jeg kommer meg ut litt
Har begynt med smaksprøver men ingen ambisjoner om å kutte ut melk/amming/flaske med det første.
Noen tips om hvorfor dette plutselig skjer? Jeg har nettopp overtalt mammahjertet til å bli med på jentehelg om noen uker - Om han plutselig kun tar pupp blir det vanskelig å gjøre noe som helst slikt . Vet jo at det ikke er noen menneskerett når man har baby men etter 5mnd med baby i hus har nok både jeg, sambo og mini litt godt av at jeg kommer meg ut litt
Har begynt med smaksprøver men ingen ambisjoner om å kutte ut melk/amming/flaske med det første.