Vil plutselig ikke ha smokk

ellisabethh

Første møte med forumet
J er snart 4 måneder, og de siste dagene vil han plutselig ikke ha smokken lenger:/ han lager trutmunn også spytter han dn ut igjen:(har aldri vært noe problem før di siste dagene, tok smokken uten problem noen dager etter han var født. Noen andre som har opplevd dette eller noen som vet hva det kan komme av? Har fortsatt stort sugebehov og blitt veldig vanskelig å få han til å sove på dagen:(. Han spiser heller ikke så mye som han pleier, vet ikke om det kan ha noen sammenheng

Jeg aner ikke hva dette kommer av, men min datter gjorde det samme! Da hun var 3 måneder begynte hun å spytte den ut, og gjør det enda. Nå er hun 6 månder. Vil fortsatt ikke ha smokk.

Jeg aner ikke hva dette kommer av, men min datter gjorde det samme! Da hun var 3 måneder begynte hun å spytte den ut, og gjør det enda. Nå er hun 6 månder. Vil fortsatt ikke ha smokk.
Æsj så kjedelig, var det vanskelig å få hun til å sove når hun ikke ville ha mer? Åsen går det evt. Nå?

Æsj så kjedelig, var det vanskelig å få hun til å sove når hun ikke ville ha mer? Åsen går det evt. Nå?
Nå ammer jeg, og ammer ofte i søvn. Hun bysses enda mye, da hun er urolig. Men jeg merker jo at det hadde vært praktisk om hun tok den til tider :-) Når hun blir urolig, eller ikke finner roen selv så hadde det jo vært fint. Hun hadde mye glede av den da hun brukte den, men hva som fikk henne til å slutte vet jeg ikke :-) Det går veldig fint uten også, og hun sover heldigvis godt selvom hun må ha hjelp til å sovne :-)

Back
Topp