Vil også være med:)

1okt3

Elsker forumet
Novemberlykke 2020
Novemberfnuggene 2023
20200319_083148.jpg
Ikm dag,så nå tør jeg slenge meg med her.:joyful:
Helt fantastisk :love017
 
Tusen takk:joyful:jeg er nå gravid sammen med min søster,det er veldig stas:HeartredHar du fortalt om graviditeten til din venninne?
Så herlig! Hvor mange uker er hun?
Jeg fikk snap av venninna mi når hun fikk positiv test, så hun fikk snap av tidenes svakeste strek 9DPO herfra :hilarious: veldig stas, 6 uker mellom :angelic::Heartred
 
Så herlig! Hvor mange uker er hun?
Jeg fikk snap av venninna mi når hun fikk positiv test, så hun fikk snap av tidenes svakeste strek 9DPO herfra :hilarious: veldig stas, 6 uker mellom :angelic::Heartred
Hun er 14 uker. Så nesten 10 uker mellom oss.:cat:
Så gøy,tenker hun ble glad da:D
 
Hun er 14 uker. Så nesten 10 uker mellom oss.:cat:
Så gøy,tenker hun ble glad da:D
Ble 10,5 uker mellom våre første barn, veldig kjekt at de har hverandre og gøy å se hvor like og ulike de er.
Og ja, hun ble glad ❤️ Hvordan reagerte søsteren din?
 
Ble 10,5 uker mellom våre første barn, veldig kjekt at de har hverandre og gøy å se hvor like og ulike de er.
Og ja, hun ble glad ❤️ Hvordan reagerte søsteren din?
Hun ble veldig glad:love7,hun viste at jeg hadde sluttet på prevensjon,men hun ble gledelig overrasket over hvor fort det gikk:Dhun hadde ikke trodd vi skulle få så tette:joyful:
 
Hun ble veldig glad:love7,hun viste at jeg hadde sluttet på prevensjon,men hun ble gledelig overrasket over hvor fort det gikk:Dhun hadde ikke trodd vi skulle få så tette:joyful:
Bor dere nært hverandre også?
Er to uker mellom min og søskenbarnet hans, men de har aldri truffet hverandre grunnet avstand, dessverre :(
 
Ja heldigvis,hun bor ca 10min unna med bil.
Veldig glad for det.:)
Så kjedelig at dere bor så langt i fra hverandre,godt at du har venninnen din og dele det med istede.:Heartred
 
Back
Topp