Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer <3
Tusen takkGratulerer
Gratulerer
Tusen takkGratulerer
Gratulerer så mye!!
Tusen takkGratulere!
Tusen takkjeg er nå gravid sammen med min søster,det er veldig stasHar du fortalt om graviditeten til din venninne?Gratulerer
Så herlig! Hvor mange uker er hun?Tusen takkjeg er nå gravid sammen med min søster,det er veldig stasHar du fortalt om graviditeten til din venninne?
Hun er 14 uker. Så nesten 10 uker mellom oss.Så herlig! Hvor mange uker er hun?
Jeg fikk snap av venninna mi når hun fikk positiv test, så hun fikk snap av tidenes svakeste strek 9DPO herfra veldig stas, 6 uker mellom
Ble 10,5 uker mellom våre første barn, veldig kjekt at de har hverandre og gøy å se hvor like og ulike de er.Hun er 14 uker. Så nesten 10 uker mellom oss.
Så gøy,tenker hun ble glad da
Hun ble veldig glad,hun viste at jeg hadde sluttet på prevensjon,men hun ble gledelig overrasket over hvor fort det gikkhun hadde ikke trodd vi skulle få så tetteBle 10,5 uker mellom våre første barn, veldig kjekt at de har hverandre og gøy å se hvor like og ulike de er.
Og ja, hun ble glad Hvordan reagerte søsteren din?
Bor dere nært hverandre også?Hun ble veldig glad,hun viste at jeg hadde sluttet på prevensjon,men hun ble gledelig overrasket over hvor fort det gikkhun hadde ikke trodd vi skulle få så tette