Vil noken hjelpe meg??

Klesklypa

Gift med forumet
Eg er så lei av den kjipe profilen min med bare et nick og to stjerner...
sukk..

Kan noken fortelle meg (på samme måte en ville fortalt det til en tre-åring) kordan eg får til profilbilde, tikcer og sont stilig greie med fleirebilder av småttisen??

Takktakktakk!

Hehe, skulle gjerne hjelpet deg, men jeg husker ikke ;P Får ikke til å skifte profilbilde [:-]

Tickeren: da går du jo bare å lager den på den siden du skal lage på (de fleste har vel lillypie eller hva det nå heter) også kopierer du liken og limer den inn under signatur der hvor du redigerer profilen.. Tror jeg :P

Er elendig å forklare, du får bare prøve deg fram ;)

Profilbilde aner jeg dessverre ikke, men sånn ticker skal det bare være å klikke på en annen sin ticker og fylle ut informasjonen fortløpende på sida[:)]

Sånt greie med flere bilder i lages i photoscape---gratis program som kan lastes ned[;)]

PROFILBILDE
Dersom du har f.eks paint, så opner du eit bilde i paint.

Så velger du å beskjære bildet i prosent, eller å strekke/forskyve… ta f.eks 30% der det allerede står 100 (avhenger i kor stort bildet er i utgangspunktet)..
så må du i så fall minske bildet heilt til størrelsen når du lagrar bildet er mindre enn 10 kb..
Når du lagrer bildet du har krympa på maskina må du hugse at det må vere lagra i jpeg.. Den innstillinga står i linja under der du skriver inn lagringstittelen.

Gå inn på ”min profil” på babyverden. Så blar du ned på min avatar, trykker Last opp mitt bilde (vil erstatte eksisterende) og då legger du til bildet på same måte som når du legg inn bilde på facebook… og vips, så trur eg det skal vere i orden;)

dersom du går inn på testforum ligger det to bruksanvisningar til ticket i topp-tråden der :)

Takk takk:)
Skal prøve meg litt fram når vesla sover litt[:D]

huff har lurt så fælt på detta skjølv, men skjønner fortsatt ikke hvordan jeg får lagt inn sånt bilde med som mange har som signaturen (bilde av babyen sin/f.eks flere bilder av babyen) har laget bilde i sånt fotoprogram. men aner ikke hvordan jeg får det opp... plundrete det her :p

Fikk til noe nå tror jeg, etter å ha prøvd en del ganger. Gå inn på imageshack.us, og last opp bilde. så kopier forum code. og legg inn i signatur.

Back
Topp