Vi var på en ultralyd hos ei først som mente ho så avvik på hjernen til den lille i forhold til at hodefasongen var rund. Vi venter på ny kontroll UL hos henne nå om 8 dager for å se om dette har jevnet seg ut eller fortsatt avvik ifølge henne. Ventetiden er en fæl tid....så vi dro til en helt annen gynekolog ved volvat. Altså et annet sted enn vi først var. Der er de ikke spesialisert på fosterdiagnostikk, så ho kunne ikke og hadde ikke lov til å oversi hva en annen hadde sagt. Men det ho kunne si var at det var ingenting på ultralyden ho tok igår som ho ville reagert på. Fosteret er rett størrelse etter alder. Beveger seg. Og hodet ER rundt.
Jeg kan sikkert laste inn et bilde her. Eneste jeg stusset på var at hodet var stort i forhold til kroppen, men så sier mange at det skal det jo være nå så tidlig. Stemmer det? Og vil noen dele bilde av sine? [emoji3]
Jeg kan sikkert laste inn et bilde her. Eneste jeg stusset på var at hodet var stort i forhold til kroppen, men så sier mange at det skal det jo være nå så tidlig. Stemmer det? Og vil noen dele bilde av sine? [emoji3]