• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Vil noen hjelpe meg?

LineMerethe

Gift med forumet
Jeg er på jakt etter en Spesialagent Oso DVD med norsk tale.

Jeg har flydd byen rundt her, uten hell. Jeg finner de andre playhousedisney figurene på dvd, men ikke Ida Emilie sin kjære Oso.

Dere skal selvfølgelig få betalt for dvd, frakt, tort og svie!!
Dette ville hjulpet meg mye..

Hmm kan ikke huske at jeg har sett Oso på dvd... har du sjekka f.eks. på Ellos/Enjoy?

Jupp, satt her en kveld å rensket nettet.

Er mange som sier de selger den på Rema, men de har bare alle utenom Oso, såklartemoticon

Nei de hadde den ikke på enjoy... men masse annet kjekt! :-) skal holde øynene oppe litt for deg. :-)

Kjempe flott ;-)

skal på Rema1000 i dag, så kan sjekke om de har den her :) Tror jeg har sett den på Rema 1 time unnna her faktisk, mamma og de skal vel dit i dag, så kan få de til å sjekke. Googla det og da ser jeg at en del skriver at de har den på obs.

wimzaa skrev:
skal på Rema1000 i dag, så kan sjekke om de har den her :) Tror jeg har sett den på Rema 1 time unnna her faktisk, mamma og de skal vel dit i dag, så kan få de til å sjekke. Googla det og da ser jeg at en del skriver at de har den på obs.

Jeg har vært på Obs her, men fant den ikke der heller. Kjempe flott at du vil ha øynene åpne for megemoticon

De hadde ikke :( I tillegg spurte jeg min bror som har tilgang til å laste ned masse, men han fant ikke noe..

Du kan ikke ta opp fra tv'n da? Vi kan det, har faktisk brent ut noe mikkes klubbhus som vi tok opp på tuneren :)

Back
Topp