Vil noen andre ta over som tilgangsansvarlig?

Frk.Smedstad

Venter på lillesøster
Jeg er så sjelden innom her fra pc nå om dagen, og har ikke helt ork til å styre med alt for mye kjenner jeg. Appen fungerer litt nå og da, og jeg valgte igår å slette den da jeg bare har klundra med den i det siste. Blir kastet ut rett som det er, og masse tull.

Så, er det noen som vil ta over som tilgangsansvarlig til skjult gruppe?
 
Jeg er så sjelden innom her fra pc nå om dagen, og har ikke helt ork til å styre med alt for mye kjenner jeg. Appen fungerer litt nå og da, og jeg valgte igår å slette den da jeg bare har klundra med den i det siste. Blir kastet ut rett som det er, og masse tull.

Så, er det noen som vil ta over som tilgangsansvarlig til skjult gruppe?
Føler ikke jeg kan ta på med det nå siden jeg har termin om få dager... men vil gjerne være med i skjulte gruppa. Hvordan kan jeg bli med?:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Føler ikke jeg kan ta på med det nå siden jeg har termin om få dager... men vil gjerne være med i skjulte gruppa. Hvordan kan jeg bli med?:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Du må ha 50 innlegg i mars 2014 gruppa, vært medlem i minst 30 dager, stå på terminlista (den biten er kanskje litt vanskelig for tror ikke hun som oppdaterer den er her inne noe særlig).

Så må du søke via din profil, samt at jeg må godkjenne deg. Så jeg ser over om du har nok innlegg og skriver deg på en liste.
 
Back
Topp