• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

vil nån bytte?

nemi.marselia

Forumet er livet
om nån gikk ferdi resten a svangerskapet mett så kunne æ jærne ha født 2 eller 3 gonga i tellegg[8D]

lei å sliten? neida[:-]

kan æ ikkje komme t uke 37 snart så æ kan starte m kjærringråd om så bærre før å få tia t å gå[;)][8D]

ORIGINAL: Shaanett

Kan godt gå den jeg[:D][:D]
Og føde kan jeg også ta..!
Gleder meg til neste fødsel, for en opplevelse[:D]

Wow, for en innstilling!!![:D] I want what you have!

snikende ullteppe: hold ut...[;)]

nei føde vil æ jøre sjøl[;)]

men dritlei alt som har m svangerskap å sykdom å jøre

nån som sa "tidsmaskin?"

Jeg går mer enn gjerne gravid ørten ganger til jeg, men føde derimot er noe jeg helst ikke gjør for ofte... [:'(]

ORIGINAL: Ellen.

Jeg går mer enn gjerne gravid ørten ganger til jeg, men føde derimot er noe jeg helst ikke gjør for ofte... [:'(]

føder jærne men går IKKJE gravid mange gonga nei

ORIGINAL: snikende ullteppe

nei føde vil æ jøre sjøl[;)]

men dritlei alt som har m svangerskap å sykdom å jøre

nån som sa "tidsmaskin?"

om du finner en tidsmaskin MÅ du jagge låne den bort til meg[:D]

Dessverre nei...Kan ikke fordra å gå gravid..[:)] Håper tiden går kjempefort..skjønner godt at du er lei nå. Trøsteklem...

ORIGINAL: *nusse76*

Dessverre nei...Kan ikke fordra å gå gravid..[:)] Håper tiden går kjempefort..skjønner godt at du er lei nå. Trøsteklem...

takker, gla d ikkje e så lenge ijænn nu, men ser ingen ende på d

Det kan jeg godt gjøre[:)]

Å gå gravid e jo kjæmpekoselig så fremst at alt står bra te me den lille, syns ikkje man ska ha lov te å klag då. Savna veldig det å gå gravid æ, det å kjenn at den lille sparka å kos sæ i magen min det sku æ ha gitt mye førr å opplev igjen. Va å en del plaga under to av mine tre svangerskap men følelsen over den lille skapelsen inni mæ overgikk all smerte[:)][:)].

ORIGINAL: 3stars

Å gå gravid e jo kjæmpekoselig så fremst at alt står bra te me den lille, syns ikkje man ska ha lov te å klag då. Savna veldig det å gå gravid æ, det å kjenn at den lille sparka å kos sæ i magen min det sku æ ha gitt mye førr å opplev igjen. Va å en del plaga under to av mine tre svangerskap men følelsen over den lille skapelsen inni mæ overgikk all smerte[:)][:)].

jo klage når æ vil før e så lei a å være sjuk.
e gla at ungen har d fint ja, men etter sjukdom sia sept så e æ lei a å spy, kvalm, å smerta overalt.
e bærre gla d e snart over, men grua mæ allerede t at vi ska ha 1 t (om nån år)

Jeg stepper gjerne inn, men da må jeg få beholde knøttet og![:D] Syntes det var en flott opplevelse jeg.. Vondt var jo det da, men flott![:D]

ORIGINAL: *Mama*

Jeg stepper gjerne inn, men da må jeg få beholde knøttet og![:D] Syntes det var en flott opplevelse jeg.. Vondt var jo det da, men flott![:D]

nei du,[8D] ska ta fødselen å ungen sjøl (ego neida)[:D]

Det er sikkert en hel drøss på "før svangerskapet" som hadde gitt mye for å bytte plass med deg..

Bare en liten tanke (selv om jeg skjønner du er sliten[:D])

ORIGINAL: snikende ullteppe

ORIGINAL: *Mama*

nei du,[8D] ska ta fødselen å ungen sjøl (ego neida)[:D]

Er noe hakkande gale i veien med de som har laget til de 3siste ukene av svangerskapet. Kunne de liksom ikke bare latt vær å ta de med? [8|][:D] 

ORIGINAL: K@ro

Det er sikkert en hel drøss på "før svangerskapet" som hadde gitt mye for å bytte plass med deg..

Bare en liten tanke (selv om jeg skjønner du er sliten[:D])

sjønne dæm vældi godt, æ har vært i den situasjonen

d e ikje at æ ikkje veit kor heldi æ e som har blitt gravid. å æ unne alle andre å få oppleve ett svangerskap å fødsel samt å bi mamma.

om nån i den situasjonen føle sæ støtt så sei ifra (jærne på pm) så ska æ få sletta denna tråden

før den va ikkej meint sånn, å di som "kjenne" mæ har sekkert sjønt d

Back
Topp