Vil minne dere på

Ser på den nå og griner når jeg vet hva forventer meg... Men er absolutt sikker på at jeg ikke vil ha vanlig fødsel hvis babyen ligger i seteleie!

Huff ja, tøft å se. Håper på reprise av min første fødsel, 4,5 timer aktiv fødsel og alt gikk fint! Men det er kanskje litt mye å håpe på!!:p

Min første gikk fint, men den latentfasen var utrolig lang og ble helt utslitt, men håper på en vanlig og uten komplikasjoner fødsel...

Ånei, fikk bare sett siste 10 min. Gråt nesten en skvett av han pappan som hadde en kone med hastekeisersnitt.. Skal få det med meg neste uke :shifty:

Ånei, fikk bare sett siste 10 min. Gråt nesten en skvett av han pappan som hadde en kone med hastekeisersnitt.. Skal få det med meg neste uke :shifty:
Jeg fikk heller ikke med meg i dag, men tror det går i reprise søndag kl 20. :-)

Da begynte jeg også neste å gråte!!

Jeg gråt som en unge jeg :laughing002 Syns det var utrolig fint og rørende å få se tvillingfødselen, det er liksom ikke så ofte man får se det på TV :) Mannen satt også og så på hele programmet, og han tåler normalt ikke å se på sånt. Merker det på han at han virkelig begynner å forberede seg på det som venter :) :Heartred

Holder meg langt unna slike programmer :p
Du har rett! Blir alltid skremt av å se på fødsler, man kan få angst unødvendig og egentlig hver fødsel er forskjellig. Før min første fødsel advarte meg en venninne mot å se på denne typen programmer/høre på fødselshistorier. Men paradoksalt nok, ser jeg av og til på disse programmene :)

Ser på den nå og griner når jeg vet hva forventer meg... Men er absolutt sikker på at jeg ikke vil ha vanlig fødsel hvis babyen ligger i seteleie!

Enig med deg der. Min ligger i seteleie og jeg har fem uker igjen. Så dette er noe jeg har begynt å tenke på.

Enig med deg der. Min ligger i seteleie og jeg har fem uker igjen. Så dette er noe jeg har begynt å tenke på.
Uf, håper at babyen din snur seg snart! Jeg veg at i Norge er det mange som synes at setefødsel går bra og er ikke noe særlig farlig, men jeg har en annen oppfatning og skal stå på min mening, no matter what!

Back
Topp