Vil man noen gang føle seg helt ferdig?

ja man vil absolutt føle seg ferdig!!! jeg har bare en....

Fru Riskorn skrev:
Å få et barn til er mitt størte mareritt! Jeg ville heller fått en sykdom som jeg måtte gjennomleve enn et nytt barn. Når folk har fått babyer, vil jeg ikke holde dem i det hele tatt! Jeg er så overlykkelig for at jeg er ferdig! HALLELUJA!!! Så ja- ikke noe vanskelig å vite at vi er ferdige, og vel så det;)

OIJDAH!!!
Det var da voldsomt!
Liker du ikke det å ha barn og å vere mamma, eller er det selve svangerskapet/fødsel som har gitt deg skrekken for flere barn?

Jeg kommer nok aldri til å føle meg ferdig ;) Har en gutt på 4 og ei jente på nesten 2 år. Og gleder meg til å få en til om ei stund :) Har alltid hatt lyst på mange barn :)

¤BamseMums¤ skrev:
Her sier gubben det samme. han har tenkt til å snippen etter at vi har fått nr 2. syns det er litt kjett hvis man finner ut i litt seinere tid at man kanskje har lyst på en til =/

Samme her.. ALDRI mer sier han... :/ Hva med meg da?

Jeg tror det kommer i takt med at ungene blir større og mer selvstendige.
Selv føler jeg at det blir kun to her - men jeg synes det er fryktelig trist å ikke skulle oppleve den første positive graviditetstesten mer, høre hjertelyden for første gang, kjenne spark.. at dette kanskje er siste gang, liksom. Det er rart.

Bizarre skrev:

Fru Riskorn skrev:
Å få et barn til er mitt størte mareritt! Jeg ville heller fått en sykdom som jeg måtte gjennomleve enn et nytt barn. Når folk har fått babyer, vil jeg ikke holde dem i det hele tatt! Jeg er så overlykkelig for at jeg er ferdig! HALLELUJA!!! Så ja- ikke noe vanskelig å vite at vi er ferdige, og vel så det;)

OIJDAH!!!
Det var da voldsomt!
Liker du ikke det å ha barn og å vere mamma, eller er det selve svangerskapet/fødsel som har gitt deg skrekken for flere barn?

Jeg liker ikke å ha baby. Å gå gravid er supert! Å ta planlagt Ks var toppen! Å ha to barn med kolikk, ikke sove på nettene i noen år sammenhengende og ufriheten det er å ikke ane når man må være tilgjengelig for amming osv, ikke vite om man får sove i natt, ikke kunne gjøre avtaler for man aner ikke hvordan dagen ser ut - nei takk! Aldri mer!

Back
Topp