Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å få et barn til er mitt størte mareritt! Jeg ville heller fått en sykdom som jeg måtte gjennomleve enn et nytt barn. Når folk har fått babyer, vil jeg ikke holde dem i det hele tatt! Jeg er så overlykkelig for at jeg er ferdig! HALLELUJA!!! Så ja- ikke noe vanskelig å vite at vi er ferdige, og vel så det;)Fru Riskorn skrev:
Her sier gubben det samme. han har tenkt til å snippen etter at vi har fått nr 2. syns det er litt kjett hvis man finner ut i litt seinere tid at man kanskje har lyst på en til =/¤BamseMums¤ skrev:
Bizarre skrev:
Å få et barn til er mitt størte mareritt! Jeg ville heller fått en sykdom som jeg måtte gjennomleve enn et nytt barn. Når folk har fått babyer, vil jeg ikke holde dem i det hele tatt! Jeg er så overlykkelig for at jeg er ferdig! HALLELUJA!!! Så ja- ikke noe vanskelig å vite at vi er ferdige, og vel så det;)Fru Riskorn skrev:
OIJDAH!!!
Det var da voldsomt!
Liker du ikke det å ha barn og å vere mamma, eller er det selve svangerskapet/fødsel som har gitt deg skrekken for flere barn?