vil ligge på magen! :D

lille persille :)

Blir kjent med forumet
ÅH! Jeg vil sove på magen! Herregud som jeg savner det! :) Sover veldig dårlig om nettene, med bekkenet som ikke vil gjøre som jeg vil og tisse pauser og det som er.. Merker at humøret og hormonene blir litt verre av den grunn, igrunn ikke slitt med hormoner før nå... Og er snart 31 uker =) hehe
VIL HA HO UT! :) Vil kose med deg vennen min! :)

no har eg aldri likt å ligge på magen da. men bortsett fra det er eg ening i alt du skriver :)
så vanskelig å finne en behagelig stilling! både i sofan og senga... sover veldig lett.. + utallige tissepauser hjelper ikkje akuratt heller...

åh, jeg er så enig med deg. ønsker meg en madrass med hull til magen i! :D

- men vær forberedt på at når ungen er født, så kan du heller ikke ligge på magen med en gang, for da har du såre, store pupper som er i veien!!

Så enig så enig! Gleder meg til å kunne ligge på magen igjenn.. hvis ikke puppene da er for ømme eller noe :p

Som jeg skulle skrevet det selv :) Det er slik at jeg gruer meg til å legge meg nå...blir jo ikke noe ordentlig søvn uansett :)

Jeg delvis på magen enda jeg, ingen problem ;) Men de blir på en måte slik at vekten legger seg på ene benet eller hva jeg skal si, så da går det ann, men jeg og gler meg til å ligege heeeelt på magen igjen :) 

Elsker å ligge på magen jeg også. Så sykt irriterenede når jeg ikke kan for jeg får ubehag i magen :( Heldigvis ikke så lenge igjen til de kommer nå :D

Lå seriøst å tenkte på akkurat dette i natt! hehe!

Jeg ligger fortsatt på magen faktisk... Sist gang slutta jeg med det i uke 18...
Heiser bare høyrebeinet opp, sånn at det blir litt slingringsmonn, hodet og litt av brystet oppå puta og vips ?

Vet om folk som har laget ammeputa til et "magehull" og ligget oppå den, men vet ikke hvordan det er.

Back
Topp