Ønskebarnnr2
Gift med forumet
Hei! Jeg har lenge tenkt på å lære meg å sy barneklær, men jeg er egentlig ikke den mest tålmodige personen og gir ofte opp strikkeprosjekter enten fordi jeg ikke får det til eller at det ikke går fort nok, så jeg tenker fort at jeg blir sånn hvis jeg syr også. I tillegg blir jeg fort usikker og redd for at jeg ikke skal få det til, eller at det høres altfor avansert ut at jeg bare dropper det og jeg ikke fortsetter. Men har så lyst til å lære meg å sy, og det virker enklere ut enn strikking, men vet ikke om det er det.
Selvfølgelig var jeg innom stoff og stil i dag for å kjøpe sytråd for ei venninne å da oppdaget jeg alle de nydelige stoffene med print på, og fikk selvfølgelig lyst til å lære meg å sy sånn at jeg kunne kjøpe sånne stoff og sy barneklær til datteren min. Men først må jeg skaffe meg en billig brukt symaskin.
Og så må jeg lære meg å sy da.
Syr du barneklær? Hvor lærte du å sy? Tips til nettsider til hvor jeg kan lære meg det?
Selvfølgelig var jeg innom stoff og stil i dag for å kjøpe sytråd for ei venninne å da oppdaget jeg alle de nydelige stoffene med print på, og fikk selvfølgelig lyst til å lære meg å sy sånn at jeg kunne kjøpe sånne stoff og sy barneklær til datteren min. Men først må jeg skaffe meg en billig brukt symaskin.
Og så må jeg lære meg å sy da.
Syr du barneklær? Hvor lærte du å sy? Tips til nettsider til hvor jeg kan lære meg det?