Mamma`nTilKaia Forumet er livet 6 Feb 2011 #5 JA!! Å jeg tar en kule med sjokolade og en med pistasj, i beger takk [:)][:)][:)]
IrenePirene Forumet er livet 6 Feb 2011 #7 Nei det vil du ikke for jeg vil ha alt helt for meg selv!!! Nommenommenommenommenomm!
N Nitapus Forumet er livet 6 Feb 2011 #8 ORIGINAL: IrenePirene Nei det vil du ikke for jeg vil ha alt helt for meg selv!!! Nommenommenommenommenomm! OH MY GOD! Tenk at du svarte nej!!!! [:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
ORIGINAL: IrenePirene Nei det vil du ikke for jeg vil ha alt helt for meg selv!!! Nommenommenommenommenomm! OH MY GOD! Tenk at du svarte nej!!!! [:-][:-][:-][:-][:-][:-][:-][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
IrenePirene Forumet er livet 6 Feb 2011 #9 haha jeg klarte ikke å la vær :p Heldigvis er det majoriteten som bestemmer, eller hva?
N Nitapus Forumet er livet 6 Feb 2011 #10 ORIGINAL: IrenePirene haha jeg klarte ikke å la vær :p Heldigvis er det majoriteten som bestemmer, eller hva? OH YEAH! [8D]
ORIGINAL: IrenePirene haha jeg klarte ikke å la vær :p Heldigvis er det majoriteten som bestemmer, eller hva? OH YEAH! [8D]