:(vil jæ vil,men får ik t...

evah86

Andre møte med forumet
Off,har en dårlig dag idag.Føler lissom at uansett hvor jg går eller sitter,så er ALLE gravide.Alle unntatt mg:(
På jobben er d flere som er blitt gravide,stikker jg t byn ser jg mange gravide og sitter jg her er d mange som har fått possitive tester....blir gæærn snart.kan d ik bare skje noe her å da!!! Er forskjell på folk å skjønner jg,både modern og søstrene mine trenger jo bare å se en tissefant,så detter ungæne ut!!BLÆÆÆ!!![:@][:(]

ORIGINAL: evah86

Off,har en dårlig dag idag.Føler lissom at uansett hvor jg går eller sitter,så er ALLE gravide.Alle unntatt mg:(
På jobben er d flere som er blitt gravide,stikker jg t byn ser jg mange gravide og sitter jg her er d mange som har fått possitive tester....blir gæærn snart.kan d ik bare skje noe her å da!!! Er forskjell på folk å skjønner jg,både modern og søstrene mine trenger jo bare å se en tissefant,så detter ungæne ut!!BLÆÆÆ!!![:@][:(]

Du er ikke alene om å tenke slikt.. Har selv prøvd i snart 3,5år og er dritt lei av at ALLE andre enn meg får spire i magen[:(]

I 3.5 år!!Å kjære tid...har du vært hos legen og sjekka d opp æ??Off,følte jg mg brått som e sånn syte....

ORIGINAL: evah86

I 3.5 år!!Å kjære tid...har du vært hos legen og sjekka d opp æ??Off,følte jg mg brått som e sånn syte....

Jeg har ikke hatt mot til å bestille time før nå.. For jeg har hatt to sa, så jeg vet at jeg kan bli gravid..
Men de på legekontoret tar jo ikk tlf når jeg ringer[:@] Får ikke bestilt time[:(]

oki,skjønner jg godt,men sikkert greit å få sjekka opp.jg ska sjøl t legen den 7,og jg har jo ik prøvd såå lenge heller.men jæ håper d kan hjælpe litt.

Back
Topp