Vil inn her..!

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Ser ut til at det ikke klaffet denne pp så da satser vi på neste og da er termin i oktober. (I skrivende stund IKM med negativ test og ingen tr...)
Denne mnd er litt spesiell for meg og min samboer - snakk om kjærlighetsbarn hvis spira satt :)
Kryss-kryss

Så spennende! Håper dere klarer det :) Satser på å komme hit jeg også :)

håper også på og komme inn hit..... Testet idag,litt tilfeldig for jeg er jo bare 9 dpo..men jammen kom det opp en svaaaak rosa strek... blir noen lange dager og vente på ny test ;)

Jeg er 9dpo i dag også. Testet i går. Men var negativ.. Hvor lenge bør jeg vente før jeg tester på nytt?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

håper også på og komme inn hit..... Testet idag,litt tilfeldig for jeg er jo bare 9 dpo..men jammen kom det opp en svaaaak rosa strek... blir noen lange dager og vente på ny test ;)

Men 9 dpo - da sier jeg gratulerer. En strek er en strek :)

Jeg er 9dpo i dag også. Testet i går. Men var negativ.. Hvor lenge bør jeg vente før jeg tester på nytt?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Prøv om et par dager, kan være du produserer hcg litt sent :)

Men 9 dpo - da sier jeg gratulerer. En strek er en strek :)

Ja,jeg har jo hørt det..en strek er en strek ;) hehe..og den var der i morges også,10 dpo.. men jeg klarer ikke å ta det inn over meg enda...så fortsetter nok og teste og tro på forhånd at den ikke viser så mye ;)

Ja,jeg har jo hørt det..en strek er en strek ;) hehe..og den var der i morges også,10 dpo.. men jeg klarer ikke å ta det inn over meg enda...så fortsetter nok og teste og tro på forhånd at den ikke viser så mye ;)
Forståelig det :) Da er det bare å teste på ikm-dagen. Hvis den fortsatt er positiv så er det litt lettere å fatte kanskje :)

Jeg vil også inn her!! D blir midt mellom de 2 andre barna sine bursdager. Og d er jo kjempe ideelt :) Har en i august og en i desember... :p Håpe håpe

Jeg vil og inn hit :) tvi tvi

Lykke til med testinga videre :-)
Er sikker på at du får 2 klare streker om noen dager :D

Jeg vil også inn her:) 8dpo idag, så skal teste om to dager :P

test_0602.jpg

Setter forsiktig en fot inn!
Helt utrolig at det har klaffet denne perioden..!
Øverste testen er negativ (8 dpo)
Midterste testen har en svak skyggestrek i en viss vinkel hehe. (10dpo)
Nederste er dagens, testen er fortsatt svak (11 dpo) men mye sterkere en gårsdagen.
I tillegg er det ingen tvil på kroppen at noe har skjedd :)

Men sambo venter på den digitale testen som er bestilt før han spretter champis'n :p

Så - da blir det oktoberbebis , midt i mellom fødselsdagene til meg og sambo allikevel :wav

Back
Topp