Vil ikkje ta flaske...

Tuppehøna

Forelsket i forumet
Hei!
Har amma mini heilt greit fram til no, men merkar ho ikkje er like lysten på pupp meir... Eg kunne forsåvidt tenkt meg å avslutta hrile amminga no, men problemet er at ho nektar å ta flaske! Har prøvd fleire dagar no, med ulike flasketypar og ulike mme-merker... Ho blir berre rasande og sputtar ut det vetle ho får i munnen... :(
Nokon som har gode tips til tilvenning??
I tillegg skal eg på tur med jobben (vera vekke tre dagar) om to veker, så eg hadde jo håpa dette skulle vera på plass til dess....!
Help...


Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Samme hvis det er mm på flaska? Har delvis samme utfordring her og men han tar flaska om han må og iallefall mm..mme er han ikke så glad i..

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Prøv å gå ut av rommet mens pappan eller noen andre gir, har hørt flere sier det funker.

Lillebror her vil heller ikke ha så mye pupp nå, men regner med det er siden han får en del grøt/middag. Så er han så himla nysgjerrig at amming i stua er utelukka!!
 
Prøv å gå ut av rommet mens pappan eller noen andre gir, har hørt flere sier det funker.

Lillebror her vil heller ikke ha så mye pupp nå, men regner med det er siden han får en del grøt/middag. Så er han så himla nysgjerrig at amming i stua er utelukka!!
Hahaha:)) ja amming offentlig går bare ikke lenger det! ! Alt for nysgjerrig♥

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Eg har gitt flaske innimellom til begge mine fra de var 6 uker, f.eks om vi skal ut en kveld noen timer osv. for å få de tilvendt flaske også. Så eg har aldri hatt noe problem med flaske, men begge mine blir litt plaget med luft av flaske så kan anbefale tomme tippi sin, den skal jo være anatomisk utformet som en pupp også :) Håper du får dratt på tur :)
 
Tar ho tutekopp? Prøvd å gi med det? F.eks tuppeware sin som er så mjuk?
 
Back
Topp