Vil ikke ta mme

skytte70

Glad i forumet
Martin tar kun flaske med mm. Vi prøvde en gang med mme, men det ville han ikke ha. Kanskje vi prøvde for lite jeg vet ikke, og kanskje han tar det om en stund igjen. Tok deres barn mme med engang? Hadde vært så greit om han spiste det også tilfelle jeg ikke får pumpet meg hvis jeg skal noe.

Får prøve igjen om litt, god ide trudelillelutt med å blande litt av mm og mme. Kunne kanskje prøvd et annet merke også, men tror ikke det har så mye å si... vet ikke...

Sliter også med å få i August mme fra flasken! Han MÅ jo ta det, jeg har rett og slett for lite melk. Men han spiser da dårlig og gulper ENORMT etterpå. Skikkelig sprutgulp...... Han får jo mm også fra flaske, så det er ikke flasken som er årsaken til gulpingen i hvert fall. Kanskje du skulle forsøke flere ganger? Bare lage litt av gangen? Uansett, håper det ordner seg!

det kan vere at han reagerer på den type mme du bruker, vennina mi måtte bytte ut collet til nan1 pga mye gulping og sprutspying til tider, hun har ikke noe problemer med dette med den nye erstattninge.

jeg har ikke hatt noe store problemer med gulping eller at hun ikke tar erstattningen, men her gikk hun sulten i 14dager før jeg skjønta at jeg ikke hadde nåk melk så hun tar alt så lenge det er mat... hun var helt vill i begynelsen stakar. Men hun gulpet mer på noen av erstattningene (hun gulpet ikke i det hele tatt på mm eller på den erstattningen jeg bruker nå. husker ikke hvem hun gulpet mere på men jeg har vert igjenom alle å fokuserte mere på luftsmerter og avførings problemer)

Petter elsker tydeligvis mme, så det har ikke vært noe problem. Men storebroren nektet å drikke mme da han var baby, og ikke tok han flaske heller. Da nyttet det ikke uansett hva vi gjorde...

Back
Topp