Vil ikke stå opp!

NurketVårt<3

Betatt av forumet
Jeg bare simpelthen vil ikke stå opp, for med en gang jeg våkner så går det sånn 10 minutter så våkner lille i magen og han sparker og koser seg så at jeg vil ikke stå opp, jeg vil bare ligge i sengen hele dagen og kose med magen [emoji85][emoji170]

det er bare så fantastisk å ligge å bare kjenne på sparkene som bare blir kraftigere for hver dag som går [emoji170] kjenner jeg bruser over av stolthet[emoji170] er det andre som gjør dette? Som bare ligger i sengen og koser med magen og vegrer seg for å stå opp [emoji85]
 
Jaa:Heartred jeg nyter dagene med seinvakt eller fri (og når ikke blæra er sprekkeferdig) sånn at jeg kan ligge og kjenne sparkefesten i magen og bare kose meg! Fantastisk fint.
 
Jaa:Heartred jeg nyter dagene med seinvakt eller fri (og når ikke blæra er sprekkeferdig) sånn at jeg kan ligge og kjenne sparkefesten i magen og bare kose meg! Fantastisk fint.

Hvis jeg må på do så prøver jeg å holde meg lengst mulig bare for å utnytte all kos jeg kan få med han lille i magen [emoji7][emoji170] har på følelsen at jeg kommer til å bli sånn etter han er født også [emoji23] mest mulig kos [emoji170][emoji7]
 
Hvis jeg må på do så prøver jeg å holde meg lengst mulig bare for å utnytte all kos jeg kan få med han lille i magen [emoji7][emoji170] har på følelsen at jeg kommer til å bli sånn etter han er født også [emoji23] mest mulig kos [emoji170][emoji7]
Helt enig! Ja takk til masse kos, og mer normal blærekapasitet etter fødsel:)
 
Back
Topp