Vil ikke spise

lalita

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Igår og idag på dagen vil ikke lille amme. Igår håndmelket jeg (får ikke til å pumpe) og ga med skje, før grøt til frokost og kvelds.
I natt har hun ammet som normalt, men siste gang kl 4 og nå har hun ikke spist siden. Hun hyler hvis jeg legger henne til.

Det har gått 7 timer. Hva gjør jeg nå? Gir grøt så hu får i seg noe? Venter til hu tar pupp?
Jeg er redd for å miste melk hvis dette fortsetter, men jeg ammer jo godt på natta.

Jeg ville gitt grøt,og heller pumpet meg om jeg hadde spreng og/eller for å holde produksjonen oppe.
Det er enkelte dager veslegutt ikke er like interessert i puppen, og da må jeg ty til pumpa mm på flaske. Vips så er han like interessert igjen....så vet ikke helt hva det er...
Litt frusterende enkelte ganger når jeg sitter der med puppa fulle, men er ikke snakk om at han vil ha vettuu:P

Og det med hva hun over meg skriver merket jeg på veslegutt også når han hadde veldig treg mage.

Hun har bæsjet masse, så er nok mer det at alt annet er interessant. Hun spiser på natta så produksjonen min blir vel der. Jeg får ikke til å pumpe - har ikke sjans uansett hvor mye jeg slapper av eller hvor lenge jeg holder på.
Håndmelka meg 40 ml for å gi henne, DET var slitsomt det.
Hu tar jo ikke flaske hu jenta mi, så prøvde tutekopp. Det går sånn bob-bob.
Prata med ammehjelp igår som sa dette er helt vanlig i den alderen, men så lenge hu spiser på natta så beholder du melken.

Så er litt roligere nå, men.
Er den faste føden som er bedre enn mammapupp :P

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Hun har bæsjet masse, så er nok mer det at alt annet er interessant. Hun spiser på natta så produksjonen min blir vel der. Jeg får ikke til å pumpe - har ikke sjans uansett hvor mye jeg slapper av eller hvor lenge jeg holder på.
Håndmelka meg 40 ml for å gi henne, DET var slitsomt det.
Hu tar jo ikke flaske hu jenta mi, så prøvde tutekopp. Det går sånn bob-bob.
Prata med ammehjelp igår som sa dette er helt vanlig i den alderen, men så lenge hu spiser på natta så beholder du melken.

Så er litt roligere nå, men.
Er den faste føden som er bedre enn mammapupp :p

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Ok,betryggende for meg å høre også.
For som jeg skrev er det enkelte dager han ikke er så interessert i pupp,men på natten tar han alltid:)

Ok,betryggende for meg å høre også.
For som jeg skrev er det enkelte dager han ikke er så interessert i pupp,men på natten tar han alltid:)
Ja, jeg tenkte at nå mister jeg alt jeg, men ifølge ammehjelp så vil jeg ha like bra melk siden hu ammer 3-4 ganger på natta.
Og at det kunne ta dager, uker tom mnd og så ville de som oftest ha pupp igjen.

Ja, jeg tenkte at nå mister jeg alt jeg, men ifølge ammehjelp så vil jeg ha like bra melk siden hu ammer 3-4 ganger på natta.
Dette har ammehjelpen sikkert fortalt men prøv å amme rett etter sovetid;-) Dt hjelper her om hun ikke er så interessert..

Dette har ammehjelpen sikkert fortalt men prøv å amme rett etter sovetid;-) Dt hjelper her om hun ikke er så interessert..
Prøvd, men feilet det og. Prøvde mens hun sov, og rett etter hun sov.
Har prøvd stående, liggende, sittende, mens jeg går, mens hu sitter i vippestol, ligge i arm med smokk og bytte med pupp, - hun er på fullstendig blånekt!

Ok,grei info.
Her ammer jeg 2-3 ganger om natten.
I dag har han villet hatt mye pupp generelt, hipp hurra:D

Ok,grei info.
Her ammer jeg 2-3 ganger om natten.
I dag har han villet hatt mye pupp generelt, hipp hurra:D
Hehe, det er kjekt da! Jeg har ammet en gang på dagen idag, så det var ihvertfall noe.
Vil ikke gi opp amming, det er jo så stas + veldig greit for immunforsvar etc :)

Hehe, det er kjekt da! Jeg har ammet en gang på dagen idag, så det var ihvertfall noe.
Vil ikke gi opp amming, det er jo så stas + veldig greit for immunforsvar etc :)

Veldig enig med deg.
Jeg er så glad for å kunne amme veslegutt<3 Det er noe magisk og eget ved det<3 Takknemlig!!

Prøvd, men feilet det og. Prøvde mens hun sov, og rett etter hun sov.
Har prøvd stående, liggende, sittende, mens jeg går, mens hu sitter i vippestol, ligge i arm med smokk og bytte med pupp, - hun er på fullstendig blånekt!
Huff da, hva er det som er så rart med puppene dine da :-P hehe neida! Kanskje hun faktisk er drit lei melk..

Back
Topp