Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slitsomme netter og dager her og i det siste. Lillebror fikk vaksine sist uke, bivirkninger regner jeg med. Håper dere har fått sovet litt nå?
HerligUff, har han fått mye bivirkninger? Vi skal ta vaksine om 1 1/2 uke... Fikk sove litt etterhvert... Lillegull sovna litt før tre og våkna nå
Føler med deg!
Lillebror har sutra og knødd hele natta. Puppa til trøst ørten ganger. Endelig nå klokka 06 fikk han bæsja og fjerta masse så nå roa han seg. Håper vi kan sove nå!!!
Slik er det til oss også :-( Her får lille mat halv 2 på natta å som regel sovner han etter det men kan ligge å uroe seg i en time... Så er det pån igjen når klokka er rundt 4-halv 5 å da kan han holde på leeenge :-( Det er så slitsomt ;o
Eldste vår hadde også våkenperioder på natta i den alderen. Da fikk pappan ta henne og skravle med henne, for jeg var aldri i humør til det på den tida av døgnet.Uff, håper dere fikk sove? Tror han har vært litt bedre i magen i natt, men har bare ikke villet sove. Lys våken og gråter hvis han inne ligger inntil meg. Tok han med på stellebordet rundt to i natt og da er han så blid og fornøyd. r og "prater"
Han bruker til vanlig p få mat rundt 23-24 og sover til ca 04:00 og då mellom 06 og 07, men i natt ville han bare ikke sovne...
Eldste vår hadde også våkenperioder på natta i den alderen. Da fikk pappan ta henne og skravle med henne, for jeg var aldri i humør til det på den tida av døgnet.