Hun vil ikke sove! Bare bæres og ammes. Jeg får ikke gjort noenting. Får ikke fred i fem minutter... Hva kan jeg gjøre? Er fornøyd bare hin blir holdt, så ikke med melk å gjøre...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar!Huff, så slitsomt! Storesøster var sånn. Har du bæresjal? D ble redningen her. Sover hun om natten?
Storesøster Mars 2009
Lillesøster Juli 2013
Takk for tips om å legge noe som lukter meg! Det skal jeg prøve!Prøvd å lage et "rede" i sengen eller der hun skal sove? Sånn at det blir lunt og hun føler at hun har noe rundt seg? Kanskje lammeskinn i bunn? Så kan du jo også legge ned en t-skjorte som du har sovet i feks,så hun kjenner lukten din
To skjønne gutter 26.06 ❤❤
Godt at det ikke bare er meg da!Har det på samme måte!... Kan ikke legge han fra meg uten at han vræler... stryker på han og pakker han inn i teppe og tar dyne på, har til og med fønet der han ska sove så d blir varmt, men hjelper ikke:-(
Prøv med en t-skjorte du har sovet med noen netter,eller sov selv oppå lammeskinn hvis du har detTakk for tips om å legge noe som lukter meg! Det skal jeg prøve!