Vil ikke sove

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Hun vil ikke sove! Bare bæres og ammes. Jeg får ikke gjort noenting. Får ikke fred i fem minutter... Hva kan jeg gjøre? Er fornøyd bare hin blir holdt, så ikke med melk å gjøre...

Huff, så slitsomt! Storesøster var sånn. Har du bæresjal? D ble redningen her. Sover hun om natten?

Storesøster Mars 2009
Lillesøster Juli 2013

Prøvd å lage et "rede" i sengen eller der hun skal sove? Sånn at det blir lunt og hun føler at hun har noe rundt seg? Kanskje lammeskinn i bunn? Så kan du jo også legge ned en t-skjorte som du har sovet i feks,så hun kjenner lukten din :)

To skjønne gutter 26.06 ❤❤

Bæresjal er løsningen her og av og til kan det funke å plugge inn smokk rett etter at han har ''kost'' ved brystet (altså ikke etter en full amming der han må rapes) og flytte han over til senga, stryke han i panna/ eller holde han rundt hodet så han føler seg trygg og legge noe som lukter av meg inntil nesen hans.

Prøv det. Vet hvordan det er... ;)

Har det på samme måte!... Kan ikke legge han fra meg uten at han vræler... stryker på han og pakker han inn i teppe og tar dyne på, har til og med fønet der han ska sove så d blir varmt, men hjelper ikke:-(

Huff, så slitsomt! Storesøster var sånn. Har du bæresjal? D ble redningen her. Sover hun om natten?

Storesøster Mars 2009
Lillesøster Juli 2013
Takk for svar! :-)
Har ikke bæresjal, men bæresele har jeg! Må bare få ordnet spedbarnsinnlegget.
Hvor lenge kan man bære de om gangen?
Hun sover noe bedre om natten, men må jo amme ofte da også.
Og helst vil hun sove i sengen vår, med puppen i munnen....

Prøvd å lage et "rede" i sengen eller der hun skal sove? Sånn at det blir lunt og hun føler at hun har noe rundt seg? Kanskje lammeskinn i bunn? Så kan du jo også legge ned en t-skjorte som du har sovet i feks,så hun kjenner lukten din :)

To skjønne gutter 26.06 ❤❤
Takk for tips om å legge noe som lukter meg! Det skal jeg prøve! :-)

Har det på samme måte!... Kan ikke legge han fra meg uten at han vræler... stryker på han og pakker han inn i teppe og tar dyne på, har til og med fønet der han ska sove så d blir varmt, men hjelper ikke:-(
Godt at det ikke bare er meg da! :-)
Slitsomt er det, men håper det går sef til etterhvert.
Var bortskjemt med førstemann merker jeg.

I natt sov han på en t-shorte jeg hadde brukt og har aldri sovet så god som i natt. Bare litt mat og sovnet igjen uten å bysses. Verdt å prøve

Back
Topp