Vil ikke sove!

missme86

Betatt av forumet
Hei :-)

Har en alldeles nydelig blid gutt som ikke vil sove, verken dag eller natt. Slik har han holdt på hele denne uka. Han tar kveld rundt 21 å sover til kl 24, å etter det er han våken, vrir seg, skravler, gråter en skvett, osv osv helt til i 6 tiden, så sovner han gjerne en time, men så tar han morgen å er lysvåken å superblid. Sover kun små blunder utover dagen/ettermiddag på et kvarter/halvtime. Er ganske slitsomt, men har heldigvis en mor og en samboer som er flink å avlaste meg. Men er det flere som opplever dette? Tror dere det bare er en fase? Jeg bor i NordNorge, å nå i mørketia er det ikke greit for de små å skille mellom natt og dag merker jeg. Han er ikke sur eller misfornøyd, bare skravler å ler når man tar han opp. Er det noe jeg kan gjøre for at han skal få sove litt? Merker på han at han er veldig trett om dagene, men vil ikke sove.

Her soves det, selv om vi og bor i Nordnorge Men hva med og gå tur med han i vognen...? lillepia vår hadde en perode hvor jeg ikke fikk henne til å sove på dagen... så da begynte jeg og legge henne ut og da sov hun opp til flere timer!og da ble nattesøvn lettere å!

Men tror nok han er inne i en periode, de går nokk gjennom mange av de desverreemoticon

Vi er ute å går hver dag, men når vogna stopper opp, så våkner han bare :-/ men, det er bare en fase i livet tenker jeg, når det står på som værst ;-)

mi jente er helt lik. klin umulig å få ho til å sove på dagen. vet ikke hva eg skal gjøre for ho blir jo så grinete og umulig. og når kvelden kommer så er det helt ekstremt med grining. men heldigivs så sovner ho åtte og sover da helt til åtte-ni neste dag med to-tre amminger innimellom der.=) sover kun når eg går tur med ho men når vognen stopper så våkner ho. håper vikrelig at det er en fase for er grådig slitsomt å måtte bysse ho i søvn hele tiden og.

Back
Topp