Vil ikke sove i senga si

Nate83

Forelsket i forumet
Jeg har ei jente som er liv redd senga si. Når e skallegge ho for velden sovna ho men etter 40 min så er ho lys våken å nekte å sove[:(] blir no så sliten for vi får no ikke noe våksen tid sammen å dem eldste ungen får no ikke litt tid la me åss aliene heller.

Noen som har noen råd om hva e skal gjøre for å få ho te å sove i senga si lengre en 40 min?

ORIGINAL: Nate83

Jeg har ei jente som er liv redd senga si. Når e skallegge ho for velden sovna ho men etter 40 min så er ho lys våken å nekte å sove[:(] blir no så sliten for vi får no ikke noe våksen tid sammen å dem eldste ungen får no ikke litt tid la me åss aliene heller.

Noen som har noen råd om hva e skal gjøre for å få ho te å sove i senga si lengre en 40 min?

samme her.. føler jeg har prøvd alt!! flere råd?[:-]

Uff, det kan jeg skjønne at er slitsomt! Har dessverre ingen råd. Vi har ikke lagt Vesla på eget rom ennå, hun er ikke så glad i sprinkelsenga, så hun ligger i vugge inne hos oss ennå. Har du prøvd å pakke noe tepper eller noe rundt henne for at det ikke skal være så stor plass rundt henne for eksempel? Merker selv at jeg trenger den voksentiden etter at hun har lagt seg, så får håpe dere finner noe som fungerer snart! [:)]

så bra at d ikke berre e mi som ikke vil da [:D]

Virke jo nesten som om d blir en dupp når d e bære 40 minutt da.. Når lægg dæm sæ på kveillan å når e siste duppen?
Othelie va ett mareritt å lægg, men ble likar da vi starta å lægg hu my tidliar![;)]

har prøvd med trang plass... M sover aldri dupp etter 16.00, og legger seg mellom 18.00 og 19.00...ettersom hvor trøtt han er...

ORIGINAL: lelo

har prøvd med trang plass... M sover aldri dupp etter 16.00, og legger seg mellom 18.00 og 19.00...ettersom hvor trøtt han er...

Hvor ender hun opp for natta etter 4min duppen? I senga deres? Isåfall ville jeg prøvd å ev. ta av ditt eget putetrekk fks og bruke det på hennes pute. Hun vil mest sansynlig kjenne lukten av deg når hun finner roen. Håper dette hjelper!

Vi hadde problemer de 3 første mnd med å la henne sove i egen kurv (vi hadde en liten kurv) og hun enda alltids opp i våres seng midt på natta og ble sovende tett inntil meg til vi stod opp. Tenkte så å la henne prøve å sove i store sprinklesanga men tok vekk ene sida og satte den innmot våres seng / min side av senga. Så det gikk jevnt fra min madrass til hennes. DET reddet oss!!! Hun sover rett ved siden av meg, kjenner lukta mi, det er lett å trøste om hun skulle bli urolig, og det er supert for nattmatingen! Og det beste av alt er at vi begge faktisk har våres egne senger å ligge i. Og slik sover hun enda. Mest fordi det er så praktisk, men om en mnd tid skal vi prøve å legge henne på eget rom og se hvordan det går.

[:)]

Her har vi ein uro som redder oss. Det hender ho vokner etter ca 40 min ho og, men da står vi bare på uroen. D ligger ho som oftest bare og ser på den til ho sovner igjen. Men nå er det 3 tenner som er på vei ut, så hender ho vokner ein del ganger for natta. Men sovner som regel igjen når uroen kommer på.

Vi har som sagt prøvd at han sover med en av mine topper, hjelper ikke..flyttet han inn til oss igjen, hjelper ikke.. sove trangt (gjorde det med suksess da han var mindre, men ikke nå[:-]), hjelper ikke.. syns det er så rart!! Altså, greit at han har vært bortskjemt med å ligge tett inntil mamman sin veldig mye, og jeg har sovet best sånn jeg også! Men det var da han var litt mindre og trengte mat på natten![:-] Så, i påsken flyttet vi han på eget rom og hadde en kveld/natt med gråting (vi gikk ut og inn hele tiden, så han visste vi var der), så sov han søtt HELE natta[:-] Så syns det er så merkelig at det ikke er slik lengre..
MEN han fiser litt da, når han våkner..så lurer på om det kan hende at det er derfor han ikke helt finner roen!
Jaja, han er i hvertfall ikke utrøstelig da, så skal ikke klage[;)]

Back
Topp