Vil ikke sitte eller ligge kun gå

Agoosek

Forelsket i forumet
Jeg kan egentlig ikke noe for det bortsett fra å bitte tenner og gå gjennom det.. Husker det var slik med storebror også. Jenta er nemlig veldig interresert i å gå.. Hun vil ikke ligge mer enn fem minutter selv om jeg prøver å leke med henne på gulvet.. Vil heller ikke sitte og leke men hun alltid finner måte for å stå opp og da er hun glad :) det er ofte slik at hun dytter meg vekk når jeg bærer henne og hun vil ned på gulvet og gå.. Ganske slitsomt siden jeg må begrense denne aktiviteten :( må kjøpe henne noen utesko ;) i tillegg er hun ganske nervøs og frustrert om hun ikke får det til !

Klarer hun å gå med støtte kan jo gåvogn være noe kanskje?

Sent from my iPhone using BV Forum

Klarer hun å gå med støtte kan jo gåvogn være noe kanskje?

Sent from my iPhone using BV Forum
Den bruker jeg når jeg må gjøre noe og trenger begge hender ;) men maks 5 min om gangen Hun vil ikke sitte der lengre.. Det er heller ikke bra for ryggen så jeg skal ikke tvinge henne .. Og høystolen hater hun- gråter med en gang ;(

Nei :( hun snakker jo veldig lite og sjeldent. HS mente at hun bruker all tid til å bevege seg og har ikke tid til å trene andre ting.. Hun liker ikke å ligge på gulvet siden hun kan ikke bevege seg framover kun bakover og til sidene og det irriterer henne så hun skriker gråter og ikke vil prøve mer :( hun mangler rett og slett tålmodighet ;( er veldig ambisiøs og ønsker å løpe som broren hennes og har veldig vanskelig å akseptere at dette kan hun ennå ikke ;( derfor. Er det masse sinne og gråt ;(

Nei :( hun snakker jo veldig lite og sjeldent. HS mente at hun bruker all tid til å bevege seg og har ikke tid til å trene andre ting.. Hun liker ikke å ligge på gulvet siden hun kan ikke bevege seg framover kun bakover og til sidene og det irriterer henne så hun skriker gråter og ikke vil prøve mer :( hun mangler rett og slett tålmodighet ;( er veldig ambisiøs og ønsker å løpe som broren hennes og har veldig vanskelig å akseptere at dette kan hun ennå ikke ;( derfor. Er det masse sinne og gråt ;(

Skjønner... men heldigvis er det bare for en periode :-) Er vel ikke så mye man kan gjøre med det heller, de må jo bare gå gjennom det selv og finne ut av det.

Back
Topp