Vil ikke ligge i vogna våken

Lykke90

Flørter med forumet
Noen som har små som ikke vil ligge flatt i vogna lengre? Min våkner underveis i trilleturen og skriker pga at han ligger flatt. Han er ellers glad i vogna, og sover hver dubb på dagtid i den uten problem. Noen som har tips? Kan man reise opp ryggen slik at han kan sitte i vogna når han er 3mnd gammel? Virker som det er det som skal til.

Gjør det du føler er best :-) jenta mi liker ikke å ligge noe sted uten å bli holdt, og Gud bedre om hun ikke blir vugget til enhver tid! Men hvis hun blir trygg av det så gjør jeg det.

Min på 3 mnd har aldri ville ligge på ryggen så han har alltid ligget på siden i vogna. Bytter på annenhver side. Inne ligger han på magen men det tør jeg ikke i vogna

Min gidder heller ikke ligge våken i vogna! Så jeg setter opp ryggen. Det blir jo ikke full sittestilling når man setter opp ryggen i bagen. Å jeg har lammeskinn inni vogna, pluss myk fleec pose nå. Så han sitter mykt og stødig. Ikke mer oppreist enn i vippestolen egentlig ;)

Det kan du sikkert fint gjøre. Jeg gjorde det da vi var i byen forrige dagen. Tok ei pute under rumpa hans slik at sittestillingen ble omtrent som i bilsetet og vippestolen. Syns vår rygg var litt i bratteste laget.

Eldste datteren min var også sånn. Jeg ville ikke sette opp ryggen i vogna. Vippestolen skal jo også være flatt innstilt når de er så små. Men jeg hadde med bæresjal som jeg ofte puttet henne i når hun våknet - det fungerte på et vis... Men det er slitsomt! Du har min fulle sympati!

Samme her :) vi har satt opp ryggen på vogna, så han blir sånn halvveis sittende/liggende. Funker kjempefint :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp