Vil ikke lengre drikke bare melk...

Kaizer

Forumet er livet
Til nå har de fått ei flaske melk etter frokost og etter kveldsmat, vanlig kumelk.

Nå har de begynt å tulle med denne flaska og drikke nå ikke mer enn ca 70-80 ml hver av den... Kunne jo gitt melk til måltidene, men da blir Sebastian så "opphengt" i melka, at jeg er redd han ikke vil spise maten! What to do?!

Kasper går det nok greit med, men liker jo å "samkjøre" de på alt [;)]

hm... jeg pleier nå kun å gi kald melk til måltid (kanskje en sjelden gang hun får kose seg med varm melk til barne-tv)..
jeg setter den langt inn på bordet og gir henne den med jevne mellomrom, slik at hun spiser mellom hver gang hun får drikke, og det funker fint her.
Noen ganger strekker hun seg etter den, og da lar jeg henne få den. Kumelka er jo ikke like mettende som NAN, så synes ikke det gjør noe om hun drikker litt ekstra. [:)]
var dette til hjelp? [8|][:)]

Her kutta vi flaska før sommeren og det er faktisk utrolig deilig [:)] Snuppa får vann eller melk til lunsj og jeg gjør som Lehne - setter koppen et stykke inn på bordet og gir med (u)jevne mellomrom [8D]

natalie får kun melk på flaske rett før leggetid.
ellers går det i vann eller melk til måltidene. da kaldt og i tutekopp. går helt fint.

ORIGINAL: Lehne

hm... jeg pleier nå kun å gi kald melk til måltid (kanskje en sjelden gang hun får kose seg med varm melk til barne-tv)..
jeg setter den langt inn på bordet og gir henne den med jevne mellomrom, slik at hun spiser mellom hver gang hun får drikke, og det funker fint her.
Noen ganger strekker hun seg etter den, og da lar jeg henne få den. Kumelka er jo ikke like mettende som NAN, så synes ikke det gjør noe om hun drikker litt ekstra. [:)]
var dette til hjelp? [8|][:)]

Skal prøve i morgen og se hvordan det går [:)] Hvis han får fri tilgang, tror jeg det blir bare melkedrikking [:D]

Back
Topp