Tiden flyr!!!
Forumet er livet
Dagen idag har vært jævlig!!! Skulle sikkert brukt klagetråden, men jeg føler for å være egoistisk... Starta dagen med en kjempekrangel med gubben, tårene har lurt bak øyeeplene i hele dag, vanligvis klarer jobben å fortrenge teite morraskrangler, men denne var annerledes... For første gang siden vi ble sammen har jeg hatt lyst til å rømme, eller sende han på dør! Tenkte i det minste at vi skulle få prate ut etter jordmortimen, og før vi dro hjem spiste vi lunsj ute... Mens vi satt der, fant gubben og pappa ut at pappa skulle komme han også... En pils ble til flere, og det endte med at jeg gikk til frisøren... Når jeg kom ut var han full!!! Og han som lovte forrige helg at denne helgen skulle bli en edru helg... Men nei... Og på toppen av det hele så avtalte han middag hjemme hos pappa og kjerringa... Og du viser jo ikke foreldrene dine at du og gubben ikke har det bra...??? Og hvor er han nå??? Ute på fest så klart!!! Og jeg tør ikke å legge meg, for da kommer tårene igjen... De som jeg har klart å holde på avstand siden klokka 0730 i dag... Og dette er en kortversjon!!! Skulle ønske jeg bare kunne dra!!!!!