vil ikke ha smokk!

lillemolla

Gift med forumet
 Robin vil plutselig ikke ha smokk lenger.bare spytter den ut igjen i løpet av et minutt eller 2.tok den bra før men ikke nå lenger....noen andre ???

Jenten min vil ikke ha den i det hele tatt.. Kanskje det hjelper å prøve en større en?
[:)]

Gutten min vil ha smokk hvis jeg sitter og holder den inne i munnen hans... suger på den i 1 min og spytter den ut igjen!!

Unnskyld hvis d her virke frekt, men hvis ungen spytte den ut heile tia, kanskje han/ho ikkje vil ha smukken??
E d så nødvendi å ha den??

I see...
ja da blir d litt verre..
Lykke til i allefall!![;)]

Sånn er det her også. [:)]Av og til, når hun er i godlage tar hun smokk og ligger og sutter fornøyd, og da må jeg også hjelpe henne ved å holde den inne i munnen hennes til hun får tak. Hvis hun er overtrøtt eller har litt luft i magen eller noe sånt tar hun den absolutt ikke. Og da kunne hun ho trengt den for å finne roen. [8|]

jeg fikk ett tips fra helsesøster.. dypp smukken i litt malt-ekstrakt. Det synes lille-jenta mi er kjempegodt + at det er VELDIG bra for magen [:D] Så hvis hun er urolig og gråter mye får hun dette og da ligger hun å koser seg som bare det!!

Jenta mi elsker den.. tror ho har et veldig suttebehov... suger konstant på smokken..

Jenten min også har ett enormt suttebehov, men nekter plent å ta smokken. har prøvd alle suttene vi har kommet over, men ingen av typene vil hun ha.. får prøve med litt malteekstrakt på. .[:D]

Gutten min har litt vanskelig for å klare å holde fast på smokken, men etter litt makking klarer han det. Men han vil ikke ha latex smokker i det hele tatt, kun silikon..

Back
Topp