Vil ikke ha pupp i dag

abs

Andre møte med forumet
Ettermiddagen har vært helt pyton etter at lillemor nektet å ta pupp. Hun spiste godt rundt kl 14.00, men etter det har hun ikke ville ha mat. Hun bare skriker og skriker når jeg tilbyr henne pupp. Det eneste nye i kostholdet i dag er kålrot, spiste 2 biter i ettermiddag, kan det være det hun reagerer på? Hun har også svært mye luft i magen. Vi har ikke tidligere forsøkt med flaske, men jeg var i ettermiddag på butikken å kjøpte en pakke mme. Etter mye om og menn fikk jeg i henne ca 200ml. Da roet hun seg veldig, og sover nå. Har faktisk aldri sett henne roe seg så mye før.

Må innrømme at jeg er spent på hvordan natten blir. Jeg har et mål om å fullamme henne så lenge som mulig og er ikke særlig lysten på å gi henne tillegg. Hun vokser bra og virker fornøyd. Noen andre som har opplevd noe lignende?

Kan veldig godt være kålrot hun reagerer på, tror det er anbefalt og holde seg unna kålrot når man ammer:)

Jeg har spist kålrot mange ganger, uten noe prob. men så er vi jo forskjellige [:)]

Natta gikk veldig bra, ho tok litt pupp rett før jeg sovnet. Hun sov faktisk hele natta for første gang og tar pupp bra i dag.

Er nok sikkert kålrota hun reagerer kraftig på, siden du ikke ha spist det før. [;)] Ikke stress om hun ikke vil ta puppen i en liten periode, det gjør de av og til. Trenger ikke ha vondt i magen heller. Ville ikke gitt mme fordi om jeg da men.... Fortsett bare å tilby pupp. Vet det er frustrerende, for jenta mi var sånn i noen dager da hun var en 3-4 mnd gammel. [&:] Lykke til! [;)]

Back
Topp