Vil ikke ha noe annet en melk.

..christine..

Forumet er livet
VIP
Snøfnuggene 2018
Vet at det ikke er krise enda. Hun er bare 5 mnder. Men har ikke vert med på dette med de 2 andre.

Hun kniper igjen munnen. Hun nekter. Vil illegal mat[emoji23]
Noen tips?
Babyfeeder er heller ikke poppis.
 
Sniker
Tja, illegal mat er vel kanskje å forakte :hilarious:

Litt det samme som her til tider. Har du prøvd å la henne styre det selv? Baby led weaning eller hva det heter.
 
Blander du ut det du vil gi med morsmelk?

Hva med vannmelon? Er hun imot alle nye smaker liksom?

Mitt matvrak holder på å gå fra forstanden når vi spiser, og kaster seg etter hånden min hvis jeg prøver å la henne smake en dråpe av noe [emoji28] Så jeg er vel ikke beste rådgiver her, annet enn at jeg tenkte den velkjente morsmelken bør være lur som blandevann :)
 
Sniker også: mini knep igjen for grøt og alt mulig på skje. Men stjal gjerne bananen min når han satt på fanget. Så vi kjørte på med blw, og nå kan vi gi litt grøt og sånt innimellom.
Tror det hjalp at han var fått utforske ting selv.
 
Snuppa nekter grøt og mm. Men elsker most banan og appelsin juice. Eller eple og grønne erter. Likte ikke kålrot og gulrot.
 
Lille nekter middagsmat, men elsker fruktmos. Ikke begeistret for grøten heller, men det går ned når den blandes med frukt/sviskemos.
 
Har du prøvd små biter med brødskive? Lillemann her ble plutselig kjempelei av grøt så da prøvde vi brødskive (veldig små biter til å begynne med) og det går ned. Ellers prøver jeg å la han få spise selv selv om at det blir skikkelig griseri av det.... :) min likte ikke vannmelon forresten. Han brakk seg av det
 
Har vell til nå ikke funnet smaker dom hun liker nei. Kan prøve å blande i mm og se om det hjelper.

Og kanskje lese meg litt opp på blw
 
Tar ikke flaske heller[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Hun har sikkert bestemt seg. Mamma skal ikke få forlate meg. Så jeg skal kun ammes til jeg er 10 år[emoji23]

[emoji23] nei da ble de straks litt verre [emoji85]

Her tok det litt tid for å komme i gang, det var ikke før jeg introduserte avokado med MME at ting tok virkelig av. No vil det lille matvraket bare ha mer og mer av alt. Til og med tran sier hun «mmmmm» til [emoji23] og hun begynner å gråte hvis jeg tar fra henne vannflasken...
 
[emoji23] nei da ble de straks litt verre [emoji85]

Her tok det litt tid for å komme i gang, det var ikke før jeg introduserte avokado med MME at ting tok virkelig av. No vil det lille matvraket bare ha mer og mer av alt. Til og med tran sier hun «mmmmm» til [emoji23] og hun begynner å gråte hvis jeg tar fra henne vannflasken...

Dette er en helt ny erfaring for meg. De 2 andre barna har vert matvrak. Så nå føler jeg meg på ukjent grunn[emoji23] har faktisk prøvd med smaksprøver i over 1 mnd nå. Hver dag. Men hun vil fortsatt ikke ha[emoji23]
 
Dette er en helt ny erfaring for meg. De 2 andre barna har vert matvrak. Så nå føler jeg meg på ukjent grunn
emoji23.png
har faktisk prøvd med smaksprøver i over 1 mnd nå. Hver dag. Men hun vil fortsatt ikke ha
emoji23.png

Hun er kjempelur og har funnet en måte å få ha deg helt for seg selv! ;):)
 
Hun er kjempelur og har funnet en måte å få ha deg helt for seg selv! ;):)

Hun er kanskje det. Nå har jeg snakket med en venninne som har kjørt blw på sine unger. Så nå har jeg litt tips og triks. Tror jeg kutter ut hele skje matingen for en periode, og bare gir ting hun kan spise selv[emoji4]
 
Her holder vi på fortsatt. Blw fungerer veldig godt. Selv om mora sitter med hjertet i halsen[emoji23][emoji23]

Klarer å lure inn noen skjeer med mat i ny og ne. Så det er definitivt fremskritt. Men babysteps[emoji6]
 
Vet at det ikke er krise enda. Hun er bare 5 mnder. Men har ikke vert med på dette med de 2 andre.

Hun kniper igjen munnen. Hun nekter. Vil illegal mat[emoji23]
Noen tips?
Babyfeeder er heller ikke poppis.
Tar hun flaske? Vi gie velling, for alt annet er dritt.. frukt liker hun i nettet, men moser jeg det og gir så spyr hun..
 
Back
Topp