Vil ikke ha melk

Pingo87

Betatt av forumet
Nå har I mistet interessen for melk virker det som. Vet ikke om det er varmen, opplevde litt av det samme når det var ennå varmere tidligere i sommer. Men da ville han ikke ha noe å spise/drikke. Nå vil han ha vann og grøt, mos av frukt og grønnsaker osv.. Får i han melk på morgenen og kvelden når han er litt i halvsvima, men ellers er det nesten ingenting. Blir sur bare han ser flaska. Fått sin første tann Nå, men vet ikke om det skal ha noe å si?
Er det greit at det blir mindre melk fremover allerede? Han blir 6 måneder den 09. Skal på helsestasjonen dem dagen og så skal ta det opp da, men er det noen som opplever det samme?
 
Vi hadde en sånn runde her for litt siden med en uke med flaskenekt.. gikk heldigvis over igjen! Tilbydde små porsjoner oftere gjennom dagen og grøt som hun da spiste uten problem. Endte med at hun spiste mer om natta i stedet for da spiser hun i søvne:p prøvde alt for å få henne til å ta flaska men bare skjøv den bort og vrei seg unna. Men det gikk som sagt over og nå er alt ok igjen :) 5 1/2 mnd her ;)
 
Ja jeg håper at det går over, men ev får vi jo høre med hs og høre om det er ok at vi kjører på med mere fast føde. Han er jo blid som ei sol og veldig aktiv, så virker ikke som om han er noe redusert holdt jeg på å si. Får i han ca 200 på morgen og kveld, og nå klarte jeg å lure i han ei halv flaske etter en dupp! Juhu! Begynte med middagsglass idag, og det gikk selvfølgelig rett ned hehe.
 
Ja jeg håper at det går over, men ev får vi jo høre med hs og høre om det er ok at vi kjører på med mere fast føde. Han er jo blid som ei sol og veldig aktiv, så virker ikke som om han er noe redusert holdt jeg på å si. Får i han ca 200 på morgen og kveld, og nå klarte jeg å lure i han ei halv flaske etter en dupp! Juhu! Begynte med middagsglass idag, og det gikk selvfølgelig rett ned hehe.
Vi kjører på med mat vi nå. Hun har endelig slutta å brekke seg når hun får fast føde (hurra)
Men derav så kutter hu ut melka. Så vi må bare tilby imellom litt og litt, bare så hu får i nok væske. Men det er bare en periode, det går seg til plutselig vil dem ikke ha mat heller :p
 
Back
Topp